Voorstellen als heropstapper

Motor Forummer

MF veteraan
4 feb 2020
2.916
1.254
Hallo mede MFers, als heropstapper, ben nog opzoek naar een motor voor het komend seizoen, ga ik me eerst even goed inlezen om weer een beetje in de bikersscene te komen.
 
Hallo mede MFers, als heropstapper, ben nog opzoek naar een motor voor het komend seizoen, ga ik me eerst even goed inlezen om weer een beetje in de bikersscene te komen.

Succes bij het zoeken en welkom op M-F!

Mocht je niet weten welke motor je wilt, een rooie Hayabusa is het beste!

Klik <==
 
M'n voorkeur gaat uit naar een allrounder ivm de hoge en rechtop zit.

 
Bedankt voor de info, maar ben op zoek naar een nieuw allroad model, mag ook een demo zijn vanaf 2019.
 
Ben er 10 jaar tussenuit geweest en kunnen sparen voor een zo goed als nieuwe allroad motor. :]
 
Ben er 10 jaar tussenuit geweest en kunnen sparen voor een zo goed als nieuwe allroad motor. :]
Das mooi en welkom, een all-road leg je er nog wel is neer (sprak hij uit ervaring😥),
Ik zou niet voor zo n nieuwe gaan ,ik had t zelfde plan ,maar ben blij dat ik t niet gedaan heb .
 
Ik ga eerst de ANWB cursus volgen, datum is al ingepland. En dan als ik een tijdje mn eigen allroad heb, ook bij de KNMV, kom dan niet zo als beginneling over...hoop ik :P
 
:W Forummer
full
succes
:]
Als je ook een icoon wilt of resizen, even hier vragen. :)
full
 
Ben inmiddels redelijk bekend met het MF maar ik zie in het overzicht geen "Off Topic" staan.
 
Er is een ondergrens. Iets met aantal dagen en/of aan berichten dat je hebt gepost.

Ik zou verwachten dat je daar al overheen zit. Maar blijkbaar niet. :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan