Voorstellen en eerste eigen motor?

psycrotic

Rookie
23 aug 2020
12
1
Amersfoort
Hey, na enkele maanden alleen kijken heb ik besloten me maar eens voor te stellen. Mijn naam is Ruben en in augustus heb ik, na al het uitstel van m'n avd examen door Corona, eindelijk m'n motorrijbewijs gehaald.

Sinds augustus rijd ik op een Suzuki V Strom DL1000 uit 2002 en heb ik al heel wat kilometers gemaakt. De Strom is een prima motor, maar ik heb deze in een soort permanente bruikleen van een maat die in Nieuw Zeeland woont. Voor het komende seizoen wil ik daarom iets voor mezelf kopen en dat is waarom ik hier ben.

Voordat ik het duizendste topic open over welke motor ik wil moet kopen heb ik al veel verschillende topics gelezen, maar een echt duidelijk antwoord heb ik nog niet gevonden. Ik heb al wat proefritten gemaakt en het internet goed afgespeurd en mijn keuze is gevallen op een Suzuki sv650 of een Suzuki sv1000. Nu ben ik wel benieuwd waar ik mijn vragen over deze motoren hierover het beste kan plaatsen?
 
Je kan hier eens even horen. Tevens welkom natuurlijk:9

Klik

Bijna elke motor/type heeft wel een eigen thread. Via de zoekfunctie kun je ze vaak eenvoudig vinden.
 
Thanks! Dat topic heb ik netjes gevonden (en gelezen). Maar de vraag is natuurlijk altijd wat de beste plek is op zo'n forum haha. Maar ik ga daar eens beginnen
 
:W Ruben
full
succes
:]
Als je ook een icoon wilt of resizen, even hier vragen. :)
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan