Voorstellen

Thio

Rookie
11 nov 2019
14
2
Hoi allemaal,

Ik lees al een tijdje mee - wel netjes om me even voor te stellen. Ik ben een vrouw, 32 en woon in omgeving Amsterdam. Heb net mijn A gehaald en nu hard op zoek naar mijn eerste motor! Op mijn lijstje staan tot nu toe: SV650, hornet, ER6, of toch een CBF500/600. Suggesties zijn welkom!
 
Welkom,tja wat keuze betreft heb je zelf al aardig wat geschikte motoren opgenoemd,ligt er ook aan wat je zoekt,
naast de SV heb je bijvoorbeeld ook nog de DL650,die heel wat relaxter zit,wel fijn als je langere afstanden wil rijden,als je vrij klein van postuur ben is dat weer een wat minder geschikte motor.
 
Hoi allemaal,

Ik lees al een tijdje mee - wel netjes om me even voor te stellen. Ik ben een vrouw, 32 en woon in omgeving Amsterdam. Heb net mijn A gehaald en nu hard op zoek naar mijn eerste motor! Op mijn lijstje staan tot nu toe: SV650, hornet, ER6, of toch een CBF500/600. Suggesties zijn welkom!
Wat voor mij altijd goed werkte is proefzitten in een motorzaak.
Je kan een motor nog zo mooi vinden, maar het belangrijkste is dat je er goed op zit!
 
  • Leuk
Waarderingen: Thio
Thanks allebei. Ik ga zeker proefzitten binnenkort! Wil van tevoren een lijstje maken zodat ik gericht kan kijken.
Ik heb met name mijn rijbewijs gehaald om door bijv Noorwegen te toeren, maar wil er ook mee naar mijn werk kunnen rijden. En sowieso een naked :)
Kan echt niet wachten tot ik daadwerkelijk mijn eerste motor heb!
 
Weet wat je wenst,zeker als je langere afstanden wil rijden is een kuip toch erg fijn,ook met kou en regen.
 
Thanks allebei. Ik ga zeker proefzitten binnenkort! Wil van tevoren een lijstje maken zodat ik gericht kan kijken.
Ik heb met name mijn rijbewijs gehaald om door bijv Noorwegen te toeren, maar wil er ook mee naar mijn werk kunnen rijden. En sowieso een naked :)
Kan echt niet wachten tot ik daadwerkelijk mijn eerste motor heb!
Dat kan ik hartstikke snappen.
Ik heb nu 5 motoren versleten en ik weet nu pas eigenlijk wat ik wil.

Als je wilt toeren door Noorwegen en dergelijke zijn allroad motoren wel handiger. Veel meer bagage mogelijkheden, en wat meer beschut.

En naked is wat lastiger met betrekking tot bagage.
 
Ja, ik snap dat een kuip fijn is en dat ik rekening moet houden met bagage. Vind een naked over t algemeen gewoon een stuk mooier. Maar denk dat ik nu vooral kilometers (niet aan een stuk door ;))moet maken en er dan zelf achter moet komen wat ik fijn vind.
Hoop dat ik deze week ergens naar een motorzaak kan om te proefzitten.
 
En wie mooi wil zijn moet pijn lijden ;) ,zo moest en zou ik een sportmotor hebben,alles verkrampte na een tijde en m,n polsen gingen dan zeer doen,
na een uurtje moest ik snel stoppen,nu heb ik niet zo,n mooie motor meer maar een praktische en vermaak me uren lang achter elkaar zonder
al die ongemakken.:]
 
:W Thio
full
succes
:]
Als je ook een icoon wilt of resizen, even hier vragen. :)
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan