Voorstellen

Johnweggo

Die hard MF'er
29 sep 2021
252
417
Gelderland
Goedemorgen allemaal,

Ik ben John, gisteren geslaagd voor m'n AVD. Nu wachten op het roze pasje en dan eens flink gaan testen wat ik allemaal leuk vindt en wat er bij mij past.
Ook hoop ik hier op het forum natuurlijk enige Informatie en meningen tegen te komen waar ik wellicht gebruik van kan maken.
Bedankt iedergeval en tot ziens op het forum.
 
Gefeliciteerd John!
Heb je al een voorkeur voor een bepaald type of merk?
Nee niet zo zeer. De interesse is nog heel breed en moet nog goed gaan oriënteren hoe alles rijd. Zit vooral te kijken in de Tour/cruise en ADV categorieën. Kwa merken sta ik overal voor open. Wegens m'n lengte wel een wat grotere motor maar ook wel iets waar ik een keer mee door de file kan naar de stad. Ga het wel lekker zien, heb gelukkig alle tijd en ruimte om lekker te gaan testen.
 
Nee niet zo zeer. De interesse is nog heel breed en moet nog goed gaan oriënteren hoe alles rijd. Zit vooral te kijken in de Tour/cruise en ADV categorieën. Kwa merken sta ik overal voor open. Wegens m'n lengte wel een wat grotere motor maar ook wel iets waar ik een keer mee door de file kan naar de stad. Ga het wel lekker zien, heb gelukkig alle tijd en ruimte om lekker te gaan testen.
Genoeg aanbod in die categorie gelukkig. En testritjes zijn zeker aan te raden wanneer je wat langer bent dan gemiddeld.
 
:W John
full
Succes
:]
Als je ook een icoon wilt of resizen, even hier vragen.
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan