Voorstelrondje

rjeggens

MF veteraan
14 jul 2003
1.554
0
Eelde
Goedenavond,

Na het behalen van een rijbewijs, ben ik op zoek gegaan naar een leuke beginnersmotor. Na het doorzoeken van duizenden links, kwam ik uiteindelijk ook hier terecht.

Van het weekend heb ik besloten om een Diversion 600 te kopen, om daar mijn eerste kilometers op te slijten. Gezien de leeftijd van het beestje, zo'n jaartje of 11, zal ik regelmatig met technische vragen zitten die ik hopelijk hier beantwoord kan krijgen.
 
Nou, welkom dan maar en veel :] plezier gewenst.
 
Op maandag 14 juli 2003 19:25 schreef rjeggens het volgende:
Diversion 600. Gezien de leeftijd van het beestje, zo'n jaartje of 11, zal ik regelmatig met technische vragen zitten.


Eeeecht niet

welkom
 
Dank, dank :) Kan bijna niet wachten dat ik hem op mag halen. Het is nu zulk mooi weer om eens lekker de provincie in te trekken :)
 
...

Van het weekend heb ik besloten om een Diversion 600 te kopen, om daar mijn eerste kilometers op te slijten. Gezien de leeftijd van het beestje, zo'n jaartje of 11, zal ik regelmatig met technische vragen zitten die ik hopelijk hier beantwoord kan krijgen.
LOL vergeet niet dat het een Yamaha is hè ;) Mijn FJ-tje is nu 16 en behalve de schade van een snoekduik in de sloot heb ik er nog niks bijzonders aan gehad hoor :}

Veel plezier met je Div en hier op MF!
 
Eehm.. foto?!? Van mij of van m'n pas aangeschafte (edoch nog niet in de garage vertoevende) motor. Ik hou het op de laatste en voeg hierbij een plaatje van 'Mijn' Diversion toe :)

Bijlage: smdiversion.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan