Voorvork GSXR600 97-01

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zjanke

MF veteraan
17 apr 2015
3.453
3.399
Waalre
Ik heb tijdens het vervangen van een setje banden de linkerpoot van de motor van een maatje gesloopt. Complete vork gekocht om dat te fixen en nu heb ik het restant te koop. Kroonplaten, lagers en rechterpoot zijn goed, linker onderpoot is dus kapot. Mag voor zacht prijsje weg, doe maar een bod.
 
God@#*=/+€me, ik struikelde er vandaag over dus nog steeds te koop. Wie maakt me los, vooral niet te royaal bieden want je bent spekkoper. Ruilen tegen een Ducati V4R is ook mogelijk, dan krijg je er een 848 circuitfiets bij!
 
Omdat je zo aandringt… misschien iets om in m’n virago voor de 500euro challenge te proppen. Maar ik zit al tegen het max budget aan dus de vergoeding zal dan vooral symbolisch zijn.
 
Yep, maar mocht alles enigzins acceptabel pas te maken zijn, kan ik die wellicht vervangen. Investeren in een goede, dan prutsen met de kans dat het niet past, is me wat te gek.
 
Ik heb net je topic gelezen en besloten hem te doneren. Als je het vervoer kunt regelen met iemand uit het grote weggeeftopic komt ie wellicht (bijna) gratis in Groningen.
 
Laatst bewerkt:
Zo, tof van je! Nu wil ik niet de challenge gebruiken om sympathie te wekken en zo goedkoop aan spullen te komen maar ik kan dit heel erg waarderen! Mocht het niet lukken, dan verkoop ik’m en krijg je de winst. Ik PB je (morgen) nog even, en zal even in het kringlooptopic vragen of er nog mensen naar het Noorden komen.
 
Ach, ik heb ooit een basversterker te koop gehad, of te ruil voor een origineel voorstel. Die weggegaan voor een tros bananen. Soms mag een mens wel wat geluk hebben, toch?
 
Fijn dat je er zo instaat. Ja zo gun ik een ander ook regelmatig wat. Liever iemand fijn geholpen dan een paar euro rijker. Zogauw ik meer weet over een eventueel transport pb ik je! Voor de challenge komen we medio eind januari/februari bij elkaar in het midden van’t land. Wellicht dat daar ook opties zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan