hallo,
ik heb een zxr 400 uit 94 (upside-down voorvork)
en het probleem is dat ik hem ongeveer een jaar geleden had gekocht, en in me schuur had laten staan totdat ik me rijbewijs had gehaald.
ik reed er misschien eens in de paar maanden op.
na een paar maanden stil staan (op het ene paar keer rijden na) ging de voorvork lekken. (soms als ik s'ochtends naar beneden kwam, lag er echt een plas!)
hij heeft 30.000 op de teller staan.
ohja enne, mijn voorband is aan de linker kant meer versleten dan de rechter kant.
dat was het al toen ik em kocht.
zou dat nou komen doordat er in de ene poot van de voorvork meer olie/druk zit en dat daarom 1 kant van me band meer slijt dan de andere?
zou ik nu ook me keeringen moeten vervangen, of alleen de olie gelijk zetten?
de voorvork lekt nu niet meer, nu ik me rijbewijs heb en erop rijd.
misschien lekt die niet meer omdat er geen olie meer in zit?
of zou die dan niet meer veren? want hij veert nog wel..
dank jullie wel alvast,
groetjes, van mij
ik heb een zxr 400 uit 94 (upside-down voorvork)
en het probleem is dat ik hem ongeveer een jaar geleden had gekocht, en in me schuur had laten staan totdat ik me rijbewijs had gehaald.
ik reed er misschien eens in de paar maanden op.
na een paar maanden stil staan (op het ene paar keer rijden na) ging de voorvork lekken. (soms als ik s'ochtends naar beneden kwam, lag er echt een plas!)
hij heeft 30.000 op de teller staan.
ohja enne, mijn voorband is aan de linker kant meer versleten dan de rechter kant.
dat was het al toen ik em kocht.
zou dat nou komen doordat er in de ene poot van de voorvork meer olie/druk zit en dat daarom 1 kant van me band meer slijt dan de andere?
zou ik nu ook me keeringen moeten vervangen, of alleen de olie gelijk zetten?
de voorvork lekt nu niet meer, nu ik me rijbewijs heb en erop rijd.
misschien lekt die niet meer omdat er geen olie meer in zit?
of zou die dan niet meer veren? want hij veert nog wel..
dank jullie wel alvast,
groetjes, van mij