Heb afgelopen weekend een honda CB400 four aangeschaft om om te toveren tot caferacer.
De verkoper was wegens ziekte over gestapt op een lichtere motor en deze stond al 5 jaar stil. Het is wel duidelijk dat de verkoper op zn plaats is gegaan voordat hij overstapte.
Er is geen echt zware structurele schade zichtbaar maar het stuur lijkt net ietsje scheef te staan echt millimeter werk. Ik vind het moeilijk om in te schatten of nou het stuur, de kroonplaat of de vorkpoten zijn.
Iemand een idee hoe ik hier achter kom en of dit goed recht te zetten is. Ik wil de motor graag oplappen maar heb geen zin om over een jaar klaar te zijn en er dan achter te komen dat ie slecht rijdt.
Gr Peter
De verkoper was wegens ziekte over gestapt op een lichtere motor en deze stond al 5 jaar stil. Het is wel duidelijk dat de verkoper op zn plaats is gegaan voordat hij overstapte.
Er is geen echt zware structurele schade zichtbaar maar het stuur lijkt net ietsje scheef te staan echt millimeter werk. Ik vind het moeilijk om in te schatten of nou het stuur, de kroonplaat of de vorkpoten zijn.
Iemand een idee hoe ik hier achter kom en of dit goed recht te zetten is. Ik wil de motor graag oplappen maar heb geen zin om over een jaar klaar te zijn en er dan achter te komen dat ie slecht rijdt.
Gr Peter