• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

vraag over tank van gsx-r '91

BIKERboy

Die hard MF'er
Lid geworden
20 nov 2002
Waarderingsscore
0
heey motorvrienden

ik heb een gsx-r gekocht een tijd terug ik ben nu bezig om hem op te knappen.
(word een suzuki telefonica replica)
maar nu heb ik aan jullie een vraag over de vorm van de tank.
er zit aan de voorkant (op de plaats van de tankpad) een flinke deuk, maar hij is deels zo mooi gevormd dat ik me afvraag of die deuk grotendeels daar hoort en dat er gewoon een klein deukje boven zit (linksboven).
of dat de tank gewoon helemaal strak hoort te zijn, dus dan is dit gewoon 1 grote deuk.

hopenlijk weet 1 van jullie het antwoord, bij geen enkele motorzaak in de buurt staat deze motor dus kan nergens gaan kijken.
zie attachment voor foto.

bvd marijn

Die deuk hoort daar zeker niet. Alleen in de onderkant van de tank zit een uitsparing waar je zitje in valt. Daar sluit die deuk waarschijnlijk mooi op aan zodat het lijkt alsof die deuk er deels hoort te zitten.

In die deuk passen de enorme ballen van de man die z'n Gixxer in de zijkant van een auto parkeerde.

full

[pijnlijke herrinering komt weer bovendrijven,al had ik gelukkig niet zo'n grote deuk in de tank....]

tja dat is wel een heel grote deuk. Normaal zit er wel een kleintje onder maar dit :S

Als ik jouw was zou ik op zoek gaan naar een andere tank zonder deuk. Aangezien je hem toch gaat spuiten maakt de kleur dan weer niet uit

Ik zou het niet weten hoe je die deuk eruit moet krijgen.
Miischien een grote zuignap!!!!

Maar ik wilde je even bedanken voor de reactie.

Greetz Leon27 :]

die op marktplaats is niet dezelfde, is een veel ouder model.
en ik vind 185euro een beetje veel, dan laat ik hem nog liever zitten.

maar krijg hem er wel uit, ga er binnenkort aan beginnen, zodra de benzinelucht er een beetje uit is. (vanwege explosiegevaar :+ bij lassen)

ik heb nog een tank van een 89'er liggen, normaal gezien zijn dat dezelfde tanks.
als je wilt mag je de jouwe komen wisselen tegen deze, ik heb van de mijne de naftstophouder nodig voor men fightertank dus doe de mijne toch kapot.
die is echter zonder schade, en jouwe kan voor mij ook perfect dienen.
je moet er wel voor naar belgie rijden (antwerpen) en liefst zo snel mogelijk dan want ik wou uiterlijk binnen 2 weken aan die tank beginnen.
stuur anders maar een mailtje [email protected]
mvg
stein

Lekker forum
deuken kommen in de tank van de ballen, bij de ene is de deuk wat kleiner. (kleiner geschapen dus).. Hoe halen we de deuk eruit... zuigen |(

FAGGOTS

B|

die op marktplaats is niet dezelfde, is een veel ouder model.
en ik vind 185euro een beetje veel, dan laat ik hem nog liever zitten.

maar krijg hem er wel uit, ga er binnenkort aan beginnen, zodra de benzinelucht er een beetje uit is. (vanwege explosiegevaar :+ bij lassen)

vul hem nou maar met water....

zeker niet vullen met water!
dan gaat ie onherroepelijk roesten.
leg em gewoon op een kacheltje in een goed geventileerde ruimte voor 2 dagen en alles dampt er wel uit.
das de enige goede manier!

zeker niet vullen met water!
dan gaat ie onherroepelijk roesten.
leg em gewoon op een kacheltje in een goed geventileerde ruimte voor 2 dagen en alles dampt er wel uit.
das de enige goede manier!
zit altijd water in je tank(is zwaarder dan benzine en de lucht om ons heen bevat vocht...en de buiten temperatuur schommelt wel eens, genoeg om water te laten condenseren) en als je tank niet tegen water kan zou ik serieus over de kwaliteit van de motor nadenken.

niet komen bleiten als er een gat inroest :?
aluminium en kunststof tanks van tegenwoordig zulen tegen roest kunnen, maar de metalen van vroeger (en nu nog) roesten!
normaal gezien kan der ni veel water in een tank komen hoor.

ik heb nog een tank van een 89'er liggen, normaal gezien zijn dat dezelfde tanks.
als je wilt mag je de jouwe komen wisselen tegen deze, ik heb van de mijne de naftstophouder nodig voor men fightertank dus doe de mijne toch kapot.
die is echter zonder schade, en jouwe kan voor mij ook perfect dienen.
je moet er wel voor naar belgie rijden (antwerpen) en liefst zo snel mogelijk dan want ik wou uiterlijk binnen 2 weken aan die tank beginnen.
stuur anders maar een mailtje [email protected]
mvg
stein

bedankt voor het aanbod, maar ik heb de tank al aan iemand mee gegeven die voor mij hopenlijk die deuk eruit gaat halen.
hopenlijk heb ik hem snel terug wil namenlijk aan het schuurwerk gaan beginnen :r

Terug
Bovenaan Onderaan