• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

Vraag over waarde indicatie

birello

Rookie
Lid geworden
11 aug 2008
Waarderingsscore
0
Hallo,

Ik ben op zoek naar de waarde van mijn motor.
Het betreft een suzuki gsxf 750. km 54000. BJ 1999
Wie heeft er een recente koerslijst van de anwb/bovag en kan mij deze aub door mailen?

Alvast bedankt

Laatst bewerkt:
Hallo,

Het betreft een suzuki gsxf 750. km 54000.
Wie heeft er een recente koerslijst van de anwb/bovag en kan mij deze aub door mailen?

Alvast bedankt

675,50euro

Laatst bewerkt:
Het betreft een suzuki gsxf 750. km 54000.

De GSX750F is van 1998 - 2005 gemaakt, dat zal nogal uitmaken in de prijs die je ervoor kunt vragen. Staar je niet blind op "koerslijsten", een veel betere indicatie krijg je door gewoon even wat rond te spitten op de bekende advertentie sites (marktplaats, speurders, etc).

676,75 bedoel je? Denk dat je niet helemaal goed gerekend had met bezorgkosten, is 6,75 ipv 5,50.

Aha, jut en jul zijn ook weer van de partij. Geef nieuwelingen (of leden die hier niet zo vaak komen) ook gewoon eens een kans. Ik vind het echt een beetje jammer dat sommigen het constant nodig vinden om 'de bink' uit te hangen. Ga gewoon eens motorrijden ofzo?

Aha, jut en jul zijn ook weer van de partij. Geef nieuwelingen (of leden die hier niet zo vaak komen) ook gewoon eens een kans. Ik vind het echt een beetje jammer dat sommigen het constant nodig vinden om 'de bink' uit te hangen. Ga gewoon eens motorrijden ofzo?

En als je geen zin meer hebt om motor te rijden verkoop je toch je motor..

Moet je wel eerst de waarde weten van het beestje

:+

Ja, want jij hebt vast al heel veel van dit soort postings van mij gelezen, daarom heb je het over "weer van de partij" en gok je erop dat ik geen motor zou rijden...

Maar goed, input van jouw kant of een waarde schatting zie ik ook niet staan dus misschien moet je ook je motor maar even gaan starten, Jip of Janneke... of ben jij takkie?

Maar goed, om dan toch nog even een on-topic reactie te geven:
Je kan op Waardebepaling en voertuiginfo kijken, daar staan ook koerslijsten voor motoren. Verder hangt dit natuurlijk nog wel van wat andere dingen af, bouwjaar, algemene staat, onderhoudsgeschiedenis, wat wil je er evt voor terug kopen? En wat wil een gek er nog voor geven mocht je particulier willen verkopen.

Groeten,
"Binkie"

Laatst bewerkt:
Het gaat bij deze soort motoren uit van de staat.
Op de koerslijsten staat hij vast niet eens meer.
Het is een Basismotor,als je slijtdelen goed zijn en er geen kosten aankomen zal hij rond de 1500,00
zitten.
Maar verkopen,daar is het een hele moeilijke tyd voor.

Wil je hem verkopen of inruilen? De inruil waarde kan per zaak enorm verschillen.

Als je hem wilt verkopen zou ik op Marktplaats kijken naar vergelijkbare modellen met dezelfde extra's, bouwjaar en kilometer stand. Het hangt er dan weer helemaal vanaf hoe graag je er vanaf wilt en hoe snel. Mocht je haast hebben, dan zal ik onderaan de prijs gaan zitten. En ja.... In deze tijd een motor verkopen is best lastig....

Succes anyway!

Terug
Bovenaan Onderaan