Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hallo,
Ik ben op zoek naar de waarde van mijn motor.
Het betreft een suzuki gsxf 750. km 54000.
Wie heeft er een recente koerslijst van de anwb/bovag en kan mij deze aub door mailen?
Alvast bedankt
Hallo,
Wie heeft er een recente koerslijst van de anwb/bovag en kan mij deze aub door mailen?
Alvast bedankt
676,75 bedoel je? Denk dat je niet helemaal goed gerekend had met bezorgkosten, is 6,75 ipv 5,50.675,50euro
676,75 bedoel je? Denk dat je niet helemaal goed gerekend had met bezorgkosten, is 6,75 ipv 5,50.
Aha, jut en jul zijn ook weer van de partij. Geef nieuwelingen (of leden die hier niet zo vaak komen) ook gewoon eens een kans. Ik vind het echt een beetje jammer dat sommigen het constant nodig vinden om 'de bink' uit te hangen. Ga gewoon eens motorrijden ofzo?

Ja, want jij hebt vast al heel veel van dit soort postings van mij gelezen, daarom heb je het over "weer van de partij" en gok je erop dat ik geen motor zou rijden...Aha, jut en jul zijn ook weer van de partij. Geef nieuwelingen (of leden die hier niet zo vaak komen) ook gewoon eens een kans. Ik vind het echt een beetje jammer dat sommigen het constant nodig vinden om 'de bink' uit te hangen. Ga gewoon eens motorrijden ofzo?
€ 0,19 per kilo

gescheiden levert ie meer op........€ 0,19 per kilo