vraagprijs van mijn cbr??

utr

MF veteraan
5 feb 2007
1.415
7
Kan iemand mij vertellen wat een redelijke vraagprijs is voor mijn cbr600f,de motor is van december 2006.

Kilometerstand is 11700,ik heb er nieuwe michelin pilot powers onderzitten,deze zijn nog geen 100 km oud.
Verder zit er een laser hotcam uitlaat onder welke 6 maanden oud is,ook heb ik er een donker ruitje op,zwarte stepjes en een ijzeren kettingkast met het cbr logo.
De motor heeft nog garantie tot half december 2008.

Wat zou een redelijke vraagprijs zijn??
Heb zelf wel een idee maar ben benieuwd naar jullie mening.
motor moet bij de 12000 wel voor een beurtje weggebracht worden,dat gaat rond de 250 euro kosten,vanmidaag nog gevraagd bij molenaar.

alvast bedankt voor de reacties,eventuele kopers mogen hier ook meteen reageren :+
full
 
Laatst bewerkt:
pers. zou ik voor nieuwprijs gaan, de koper heeft dan een motor met 11DKM maar wel de aanpassingen waar hij anders zelf veel geld voor uit zou moeten trekken. :) .

EDIT: zou je misschien de grootte van de boutjes in de velg kunnen verklappen? ik ben nml op zoek naar zwevende remschijven.... dia 280 :)
 
Laatst bewerkt:
Is die met die km stand ook niet toe aan zn 2e, dus 1e grote beurt of is dat met nieuwere modellen niet meer om de 6K? Denk dat dat ook een beetje mee weegt in de vraagprijs.
 
Is die met die km stand ook niet toe aan zn 2e, dus 1e grote beurt of is dat met nieuwere modellen niet meer om de 6K? Denk dat dat ook een beetje mee weegt in de vraagprijs.

bedankt,was het vergeten erbij te zetten,moet idd bij de 12 ff terug voor een beurtje :Y
 
waarom doe je um eigenlijk weg???


heb nanmel;ijk dezelfde maar dan zilver zwart en rijd perfect

of is dit te prive :9

en die 6750 bieder is niet helemaal tof

gewoon voor de koop prijs wegdoen
 
waarom doe je um eigenlijk weg???


heb nanmel;ijk dezelfde maar dan zilver zwart en rijd perfect

of is dit te prive :9

en die 6750 bieder is niet helemaal tof

gewoon voor de koop prijs wegdoen

ik heb vanaf het begin gezegd dat ik een jaar op de cbr ga sturen en hem dan inruil/verkoop.
is een heerlijke fiets zeker om mee te beginnen,maar vind het tijd voor wat anders,het word waarschijnlijk de nieuwe r6...de wit rode.
ik hou nou eenmaal van veranderingen,vandaar dat ik begin volgend jaar wat anders koop ;)

maar voor de koopprijs ga ik hem echt niet kwijtraken,ik hou er zelf rekening mee dat ik er zo rond de 1000 euro minder voor krijg...
 
Nou pletter em dan neer voor vr. pr. 7250 zou ik zeggen; hebbie nog een beetje marge en kan zowel jij als de toekomstige koper allebei een beetje water bij de wijn doen en is iedereen tevree.
 
Is die met die km stand ook niet toe aan zn 2e, dus 1e grote beurt of is dat met nieuwere modellen niet meer om de 6K? Denk dat dat ook een beetje mee weegt in de vraagprijs.

De CBR hoeft pas bij elke 12000 km een beurt ( honda he ;) ).
Trouwens.... schaamrandjes.... het is dat het nieuwe banden zijn :+

Ik zou 1000 euro eraf een redelijke prijs vinden, 7250 dus ;)
 
kun je dan niet beter wachten tot begin seizoen
nu krijg je er toch veel minder voor en kun je toch de winter niet rijden
 
De CBR hoeft pas bij elke 12000 km een beurt ( honda he ;) ).
Trouwens.... schaamrandjes.... het is dat het nieuwe banden zijn :+

Ik zou 1000 euro eraf een redelijke prijs vinden, 7250 dus ;)

Ik lees toch echt overal dat een CBR 600 elke 6000 km een beurt nodig heeft. Wat dat betreft zou TS beter af zijn met een R6.
Ik zou zelf overigens gaan voor een daytona 675, maar dat is een ander verhaal.

600sportdc4.jpg
 
Rond de € 7000,- - € 7250,- zou ik zeggen.Model wordt, bij mijn weten, niet meer gemaakt. Is dus alleen nog maar 'oude' voorraad die verkocht wordt.

Klopt :Y

Ik lees toch echt overal dat een CBR 600 elke 6000 km een beurt nodig heeft. Wat dat betreft zou TS beter af zijn met een R6.
Ik zou zelf overigens gaan voor een daytona 675, maar dat is een ander verhaal.

[afbeelding]

Dat is de RR ;)
De F hoeft pas om de 12000 een beurtje te hebben ( staat ook in het boekje ).

Rond het voorjaar verkopen is geen slecht idee, dan is de voorraad denk ik wel op en kunnen mensen geen nieuwe meer kopen voor de aantrekkelijke mega korting ;)
 
Laatst bewerkt:
pers. zou ik voor nieuwprijs gaan, de koper heeft dan een motor met 11DKM maar wel de aanpassingen waar hij anders zelf veel geld voor uit zou moeten trekken. :) .

EDIT: zou je misschien de grootte van de boutjes in de velg kunnen verklappen? ik ben nml op zoek naar zwevende remschijven.... dia 280 :)

nieuwprijs krijg je er echt niet meer voor. Er staan toch alweer 11000 km op plus dat je niet weet wat je koopt. Iedereen die dat geldt er voor over heeft koopt dan liever een nieuwe.

Ik zou 1000 tot 1500 van de nieuwprijs aftrekken.
 
Gewoon voor 7.500 op Marktplaats zetten.
Dan zul je nog wel wat moeten zakken, maar die ruimte heb je dan ook :Y


Succes ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan