Vragen over GSX-R 750!!!!!!!!

Rossifan

Die hard MF'er
7 mrt 2003
410
0
Breda
Ik heb een vraag.Ben me de laatste tijd aan het bezighouden met de keuze van een motor.Nu is er zat info te vinden over de supersports in alle bladen.Zat over de GSX-R 600 en over de GSX-R 1000 bijv maar veel minder over de 750.Kunnen jullie mij hier meer over vertellen?Hoe zijn de prestaties,zijn er bepaalde problemen bekend met deze machine enz?Is er veel verschil tussen de 600 en 750 of liggen die heel dicht bij elkaar?Ik ben maar een leek op dit gebied dus ik hoop dat jullie kunnen helpen?Alle info is welkom :}
 
hoe bevalt jouw GSX-R 600 jedi???
Geweldig! Ik moet er wel bij vermelden dat ik er het uiterste nog niet uit kan halen maar daar ben ik druk voor aan het werken. Ik had hiervoor een Off the road dus echt vergelijkingsmateriaal heb ik niet.

Maar hij bevalt goed en heb niet het gevoel van: `` het is maar een 600tje`` Ik heb nu 110,5 aw pk`s en daar komen er hopelijk binnenkort wat bij als ik mijn full akrapovic systeem eronder heb zitten. Alleen nu heb ik wat stoms gedaan dit weekend. Ik heb mijn mapje in de powercommander overschreven met een 750 zero map toen ik wat aan het klooien was met mijn laptop. Hij liep echt klote zondag toen we wegreden. Dus heb de stekkers van de powercommander eruit gehaald en toen liep hij weer redelijk lekker. Nu dus in afwachting van Ruud fredriks of hij mijn mapje nog ergens op zijn pc heeft staan.

Het mooie is ook dat er zoveel voor te krijgen is omdat de meeste spullen op de 600-750-100 passen. Ik heb er andere wielen inzitten en heb toch het idee dat hij nu wat lichter instuurt. Maar dat kan ook tussen mijn oren zitten.

Remmen heb ik wel aangepast met stalen remleidingen en dat rijdt heel lekker vind ik.

Ga je er ook eentje kopen?

EDIT: ik zie net dat je uit Breda komt! waarom ben je niet mee naar de Baars gereden?? We gaan met een leuke groep vanaf Breda e.o. regelmatig rijden. Ook op het circuit deze zomer.