Vriendin had vandaag haar eerste rijles

FastBlade

Die hard MF'er
30 aug 2001
256
0
Almere
Vandaag heeft mijn vriendin voor haar verjaardag haar eerste motorrijles van me gekregen. Ze vond het geweldig :) Ik denk dat ze een van de weinige mensen is die kan zeggen dat het eerste wat ze ooit met een motor deed een wheelie trekken was. Ze gaf teveel gas en liet haar koppeling per ongeluk schieten. Voorwiel kwam ongeveer 10 cm de lucht in :} Daarna ging het allemaal wat gecontroleerder. Ze heeft zonder veel problemen achtjes gedraaid, gekeerd en een aantal mooie slaloms gedaan. Ze zou eigenlijk met lessen wachten tot volgend jaar, maar daar heeft ze geen zin meer in. Ze wil gelijk door.
Ik is trots *D
 
Das al aardig veel dingen voor een eerste les! Mijn eerste les was wat rondjes rijden op een parkeerplaats, een halve draai maken en meer niet ;)
De les erop wel meteen de weg op.

Dus over niet zo'n lange tijd er een motorrijdster bij? :)
 
Ze had wel een les van twee uur maar toch...ik stond met verbazing te kijken hoe moeiteloos het allemaal leek te gaan. Ze heeft tot nu alleen nog maar bij mij achterop gezeten. Ze heeft zelf nooit brommer gereden, ze heeft zelfs nog nooit een fiets gehad met versnelling :P
 
Das al aardig veel dingen voor een eerste les! Mijn eerste les was wat rondjes rijden op een parkeerplaats, een halve draai maken en meer niet ;)
De les erop wel meteen de weg op.

Dus over niet zo'n lange tijd er een motorrijdster bij? :)

:^
idd pittig eerste lesje.

Gefeliciteerd met haar verjaardag trouwens
 
Op zaterdag 31 augustus 2002 13:07 schreef FastBlade het volgende:
Ze vond het geweldig :) Ik denk dat ze een van de weinige mensen is die kan zeggen dat het eerste wat ze ooit met een motor deed een wheelie trekken was. Voorwiel kwam ongeveer 10 cm de lucht in :} Daarna ging het allemaal wat gecontroleerder.
Ik is trots *D
Dam'n ze is een natuurtalent in wheelies dus :P , maar veel succes, enne 'k zou ook trots zijn :P :P
 
Gefeli met de verjaardag enne, eerste les van de vrouw is altijd leuk. Die van mij had vandaag de eerste officiele en ging erg goed volgens de instructrice. Dus over niet al te lange tijd, nog meer dames als motorrijdster.
 
Nou als ik dit zo lees, grijp jij over een tijdje mis jonge,wil je effe lekker rijden, motor en meissie ervandoor.
En jij lekker thuis zitten, hehe ;)
Gefeliciteeeeeerd
 
Tja we hebben al gepraat dus wat zal ik hier eens zeggen..

oja NOGmaals gefeliciteerd met je vriendin en goeie zaak die rijles.. Hm misschien moet ik dat ook maar bij mijn vriendin doen ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan