VTR 1000 Firestorm (veel extra's) km-stand 22.00

Status
Niet open voor verdere reacties.
full


Nog een plaatje :] :}
 
ik ben gister dus van achter aangereden en er is een kans dat me fazer total loss is en als dat zo is..dan is deze bike toch wel 1 van de favo;s om als replacement te dienen 8-)

edit.. volgende week dinsdag komt de schade expert
 
me schadeexpert is vandaag geweest om naar me motor te kijke.. alleen echt expert was ie volgens mij niet want hij wil dat er nu bieders komen :? ik dacht dat dat alleen bij total loss verklaring was maar me dealer zei dat ie niet TL is verklaart :?

lekker vaag allemaal weer.. ik moet nu dus gewoon nog langer w88 -O-


bij deze dus mooie kickje :P
 
Volgens mij is dat ook zo. Zo kunnen bvb bedrijven de motor kopen voor de bruikbare onderdelen. Maarja. We wachten af! Mocht je een :] proefrit al willen maken dan kan dat natuurlijk!!!
 
Volgens mij is dat ook zo. Zo kunnen bvb bedrijven de motor kopen voor de bruikbare onderdelen. Maarja. We wachten af! Mocht je een :] proefrit al willen maken dan kan dat natuurlijk!!!

ik w8 met t proef ritje tot ik zeker weet dat ik genoeg geld van de verzekering krijg
 
schiet niet op he met verzekeringen :X

krijg in iedergeval al 150 euro voor me kleding (de kleding was al ruim 3 jaar oud en had al schaaf plekken :9 )

nu de rest nog... weer tot volgende week dinsdag w88 '(
 
is toch weer 150 eurie!! :) Ik hoor het verder wel. Mocht je nog meer pics willen moet je me ff mailen.
 
Misschien kan je de motor zelf ook nog aanbieden op motor-forum of marktplaats en dan verwijzen naar waar hij staat. Raar dat ze willen dat er geboden wordt terwijl hij niet TL verklaard is. Dan zou hij toch gemaakt moeten worden... Maarja. Snappen wij waarschijlijk niet :+ .
 
de schade expert heeft er allemaal foto's van gemaakt en heeft ze op 1 of ander netwrk gezet waar al die sloperijen op kunne komen en op kunnen bieden. althans zo ongeveer is t mij vertelt. ik snap gewoon niet waarom die schade expert gewoon ff in z'n boekje kijkt wat de dagwaarde is :X als hij maar niet die biedingen als dagwaarde gaat nemen want dan zou ik verrot weinig terug krijgen.
 
Ik zou ff contact op nemen met de verzekering. Bij mijn vriendin is haar auto ook een TL gereden door een ander. Mijn vriendin kreeg ton heel snel de dagwaarde uitgekeerd en de auto werd door de verzekering verkocht. Zo zou t moeten gaan. Laat je niet neppen door die gasten :( . Gewoon bellen en om duidelijkheid vragen voordat het te laat is. Volgens mij is het dat hij OF gerepareerd moet worden OF tl is. Maar denk niet hoe t nu gaat.
 
Ik zou ff contact op nemen met de verzekering. Bij mijn vriendin is haar auto ook een TL gereden door een ander. Mijn vriendin kreeg ton heel snel de dagwaarde uitgekeerd en de auto werd door de verzekering verkocht. Zo zou t moeten gaan. Laat je niet neppen door die gasten :( . Gewoon bellen en om duidelijkheid vragen voordat het te laat is. Volgens mij is het dat hij OF gerepareerd moet worden OF tl is. Maar denk niet hoe t nu gaat.

dat kunnen ze officieel dus niet.. want ik ben en blijf de rechtmatige eigenaar. als de verzekering mijn motor verkoopt zonder dat ik daar inspraak in heb dan hebben ze toch een heel groot juridisch probleem..althansdat ga ik er dan van maken :P

Tis nu dus gewoon afw88 tot ik gebeld wordt.. dan zijn er 2 opties als de dagwaarde bij de 4500 euro komt dan gaat me fazer weg..en dan kom ik langs voor de VTR 8-)

maar als ik minder terug krijg (als in rond de 3000) dan hou ik me fazer want hij is echt wel veeel meer waard dan dat.
 
Ik vind het maar raar. Zo zou het moeten zijn indien de partij (de dader) wie de schade gemaakt heeft bekend is bij jou (benadeelde).

1) dader heeft schade veroorzaakt welke te repareren is. Motor wordt gerepareerd en rekening wordt naar de verzekeringsmaatschappij gestuurd van de dader.

2) dader heeft schade veroorzaakt en motor is TL. Dagwaarde is bvb 4500 eurie. Motor levert nog 2000 eurie op. Verzekering van dader keert restant uit (2500 eurie) en zo heb jij 4500 eurie!!!

Ik denk dat zij dus met optie 2 bezig zijn. Dus als hij TL is krijg je je dagwaarde zowieso terug!!!! Levert jou motor bvb nog maar 800 euro op keert de verzekering dus 3700 euro uit dus kom je altijd aan je dagwaarde. Ik weet ff niet hoeveel dit is. maar kun je wel vragen aan je verzekering.
 
duostepje heb ik. Kun je plaatsen met deze dempers maar ze raken de dempers net aan dus krijg je krassen. Deze dempers hebben geen E-merk of killers. Zou je eventueel voor deze VTR gaan en wil je andere dempers is dat geen probleem want mensen willen deze dempers graag hebben dus die kun je ze zo ruilen met wat euries er bij! :Y
 
duostepje heb ik. Kun je plaatsen met deze dempers maar ze raken de dempers net aan dus krijg je krassen. Deze dempers hebben geen E-merk of killers. Zou je eventueel voor deze VTR gaan en wil je andere dempers is dat geen probleem want mensen willen deze dempers graag hebben dus die kun je ze zo ruilen met wat euries er bij! :Y


hahah nee ik wil ook lekkere open pijpe hebbe, maar als ik ga touren in duitsland dan zijn gekeurde dempers toch ook best wel handig :P

dinsdag hoop ik meer te weten

en die duostepjes.. die kan ik zelf wel mooi aanpasse dat alles wel mooi past :Y
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan