Wie heeft deze mod allemaal op z'n SP uitgevoerd? En heeft deze mod ook zin als je geen circuit rijdt?
Greets 2-wheel
Ha die Two Wheel! Long time.
Die mod heeft wel degelijk zin, het 'slome' in het sturen gaat er wat vanaf. En in de lange bochten blijft ie nog steeds stabiel. Stuurt wat meer als een blade zeg maar.
Is ook beter dan het doorsteken van de vork, omdat daarmee de grondspeling vermindert (niet goed voor je laarzen).
Ik heb dat jarenlang gehad en het werkt prima, ook zeker voor op straat !
Stuurt een stuk vlotter.
Volgensmij staat het ook in de PB mods:
tadaa >>
[afbeelding]
Ik had ook voor verder doorgestoken (8mm) en achter 4mm erbij.
Stuurde perfect ! (voor op straat)
Circuit was een ander verhaal.... daar ga je plat-platter-platst.....
Bodemvrijheid was daar iets te weinig en je verliest door het ophogen ook grip aan de achterzijde. Maargoed, dat is ook teveel gevraagd van de bestaande vering dus als je daar echt wat wil moet je zowiezo de vering voor & achter wijzigen.....
want nog een paar maand en dan verwachten wij onze eerste kleine
Hoe gaat met met jou ?
Veel geluk met de kleine!
Alles prima aan deze kant. Hoop je met de 2008 meeting te zien, tussen de luiers door!
fotooooooooooooovandaag een carbon huggertje gekocht loopt lekker ver door naar beneden zodat de schokbreker goed beschermt wordt tegen vuil en water.
Hoi iedereen,
Tis weer winter dus heb ik weer tijd om weer eens op het forum te komen. Sp staat in de schuur klaar voor het nieuwe seizoen. duurt lang.........
In de vering set up (hier op het forum) wordt er gesproken over een ring (etje) van 4 mm dik om de achter kant rijhoogte te veranderen. Kan niet vinden waar ik dit ringetje moeten monteren. Iemand enig idee?
Jullie hebben het ook over geluids overlast in duitsland. Ik ga eind mei (1 juni) naar de GP van muggello en was niet van plan om db killers (niet E keur dempers) te monteren. Hoe loopt dit af als je aan gehouden wordt? betalen of niet meer verder?
gr Jarnozem
dat zou al een klein begin zijn maa,r no E keur no go daar als ze lullig willen zijnweer bedankt voor alle tips iedereen.
Sta wel voor een keuze heb geen zin om met standaard dempers naar mugello te fluisteren. Hoe zou het gaan als ik in duitsland db killers monteer en er later weer afhaal? Om het risico te spreiden???????????/
dat zou al een klein egin zin maar no E keur no go daa als ze lullig willen zijn
hey ivo,kan je je camera niet vinden ?komt er zo spoedig mogelijk aan.
voor wat betreft de dem. van de schokbreker,kan je gewoon los halen gebeurd nix met de fiets want hij hangt uit zijn veren als hij op zijn standaard staat.zo gepiept.(succes)jarnozem.weer bedankt voor alle tips iedereen.
Sta wel voor een keuze heb geen zin om met standaard dempers naar mugello te fluisteren. Hoe zou het gaan als ik in duitsland db killers monteer en er later weer afhaal? Om het risico te spreiden???????????/
voor wat betreft de dem. van de schokbreker,kan je gewoon los halen gebeurd nix met de fiets want hij hangt uit zijn veren als hij op zijn standaard staat.zo gepiept.(succes)jarnozem.
Ehhhh, leg eens uit....
Je trekt hem dan over de standaart, zoals ja ook wel eens doet met ketting smeren??
Moet je toch wel met z'n tweeen zijn,toch??
@ Hakman:
Ik heb begrepen dat jij wel eens deelneemt aan circuitdagen met je SP2.
En je gebruikt de SP2 ook als straatfiets, ben je dan extra verzekerd op het circuit en aan welke dagen neem jij dan deel ??
Ik zou ook wel eens willen circuitrijden maar dan alleen als mijn motor op de baan verzekerd is anders wil ik geen risico lopen.
Groet 2-wheel
je kan hem gewoon loshalen hoor,en om hem dan weg te nemen trek je hem iets meer uit zijn veren,echt geen probleem.en redt het makkelijk in je eentje,hup ring ertussen en weer mont.appeltje eitje.heb misschien een 2e man nodig om koffie te zetten maar voor de rest niet hoor.Ehhhh, leg eens uit....
Je trekt hem dan over de standaart, zoals ja ook wel eens doet met ketting smeren??
Moet je toch wel met z'n tweeen zijn,toch??