pepe
MF veteraan
- 25 jun 2003
- 23.296
- 202
ik kom zeker , maar ik weet alleen nog niet hoedus pepe en tomaaz hoop ik er ook te ontmoeten!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ik kom zeker , maar ik weet alleen nog niet hoedus pepe en tomaaz hoop ik er ook te ontmoeten!
DIT moet je een keer mee makengeen megameeting voor mij, ik zie dat soort MEGA taferelen niet zo zitten :S
succes man !!!!ben vorig jaar voor het eerst geweest, wat een gekkenhuis
en @ prof, je hoeft zelf niets te doen wat zijn genoeg gekken die je dag maken hahahaha.
@ iedereen, morgen komt een koper voor de TL dus hopen dat het doorgaat zodat ik de vtr op kan halen, wish me luck
Zo...
Als je je standaard niet opklapt kun je niet wegrijden en zo. Daar zit electrisch het een en ander achter... Bij de SP ziet dat er als ik het goed gedaan heb, en dat denk ik eigenlijk van wel, zo uit:
[afbeelding]
Wat is nou de funktie van Pin 18 en Pin 19?
Ik snap zelf nog wel, dat ie onder bepaalde omstandigheden uit moet vallen. Maar waarom 2 pinnen?
Oke nog een paar "hints"
-Volgens mij, kan mis zijn, is met ingetrokken koppeling, de clutch switch dicht.
-Volgens mij, kan mis zijn, is met opgeklapte zijstandaard, de sidestand switch dicht.
Als ie neutraal staat, zal ie altijd cranken. Logisch, want da's altijd "safe"
Pin 18 kan dus niet massa zijn, want dan zou ie ook altijd willen cranken.
Wat is het dan wel?
Met de koppeling in, crankt ie volgens mij ook altijd wel. Ook als ie niet vrij staat. Als dat zo is, moet Pin 19 massa zijn, anders zou ie dat niet doen met de standaard uit.
Als pin 19 dan inderdaad massa zou zijn, dan maakt het geen ruk uit, hoe je zijstandaard er bij hangt, dus dat kan eigenlijk niet.
Dus, wat doe ik fout? help mij ff.
Als ik mij niet vergis is het bij de SP zo dat je wanneer je je koppeling inknijpt, je de motor wel kan starten en laten lopen met de standaard uitgeklapt, terwijl de motor in z'n versnelling staat.
Echter zodra je dan de koppeling loslaat (en de standaard is nog uitgeklapt), slaat de motor af.
Dit zou tevens verklaren waarom er twee draden naar de ecu gaan, het signaal van de koppeling override het signaal van de zijstandaard.
dus pepe en tomaaz hoop ik er ook te ontmoeten!
Veel werk geweest?? of zo makkelijk. welk gereedschap heb je moeten gebruiken.
Groeten Tim
dat is goed nieuws Prof.
dan komt het helemaal goed hahah.
eeeh ik zie de mijne met zwart frame
eeeh ik zie de mijne met zwart frame
zilver is meer poetswerk
Ik heb een setje nieuwe Dunlop sportmax qualifier gekocht. Nu heb ik achter 180/55/17, maar lees net dat er 190/50/17 word aanbevolen.
Zal de motor er minder soepel van gaan rijden met deze afmetingen??
Maakt dat zoveel verschil dan? 180/190? Het is toch dat alleen het loopvlak aan de zijkanten bij een 180 kleiner is? Je zou met een 190 dus platter moeten kunnen als een 180 omdat er meer 'band' zit...