Wah, alweer??!! Hoeveel vellekes heb jij eigenlijk in je kaske hangen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
nu 3Wah, alweer??!! Hoeveel vellekes heb jij eigenlijk in je kaske hangen?
De eerste SP2's voldeden aan de euro 1 norm, vanaf 2004 voldeden ze ineens aan euro 2; het zou wel eens goed kunnen dat afhankelijk van het bouwjaar ze een andere mapping in de ECU hebben.
Daarom goed opletten als je een map voor je powercommander van het net afhaald...
De eerste SP2's voldeden aan de euro 1 norm, vanaf 2004 voldeden ze ineens aan euro 2; het zou wel eens goed kunnen dat afhankelijk van het bouwjaar ze een andere mapping in de ECU hebben.
Daarom goed opletten als je een map voor je powercommander van het net afhaald...
Hebben ze trouwens tijdens de meting op de bank je "pair system" afgekoppelt? Dit systeem voegt verse lucht toe in je uitlaat, om de naverbranding van uitlaatgassen in je uitlaat te bevorderen (weeral voor het milieu). Als ze dit systeem niet buiten werking hebben gesteld, lijkt het alsof je motor erg arm loopt...
mijne loopt ook zonder pc III over de 220 km zonder rood lamjeik weet het niet ofdat gedaan is dat buitendienst zetten...
dat hij erg arm ja das wel duidelijk nu .
de laatste SP2 heeft geloof ik euro 3
ik zal de 3 uitdraaien fff inscannen
1 met standaard dempers
1 met arrow low mount carbon
en 1 met high mount titanium
Wat mij zo verbaasd is het grote verschil tussen de motor van mij ,en de motor van Tencats.
Qua verbruik dan ,hij heeft het over 160 km ,toen een Pc3 erop en toen werd hij zuiniger
Dat gekke ding van mij ,daar rij ik 230/240km op {heel normaal gebruik}
ik weet ook nog ,dat de ene /af fabriek met metzler banden werd gelevert,en de andere met dunlop...rara en dan niet in een ander land, maar in NL.
ik weet het niet ofdat gedaan is dat buitendienst zetten...
dat hij erg arm ja das wel duidelijk nu .
de laatste SP2 heeft geloof ik euro 3
ik zal de 3 uitdraaien fff inscannen
1 met standaard dempers
1 met arrow low mount carbon
en 1 met high mount titanium
Wat mij zo verbaasd is het grote verschil tussen de motor van mij ,en de motor van Tencats.
Qua verbruik dan ,hij heeft het over 160 km ,toen een Pc3 erop en toen werd hij zuiniger
Dat gekke ding van mij ,daar rij ik 230/240km op {heel normaal gebruik}
ik weet ook nog ,dat de ene /af fabriek met metzler banden werd gelevert,en de andere met dunlop...rara en dan niet in een ander land, maar in NL.
Snap er niet veel meer van ,Hoe kan die BE uitvoering van jou nou zo duur lopen Tencats ?
Na meer als 240 km brand me lampje nog niet.
Mijn ouwe SP1 was zoveel duurder als deze.
Deze SP2 heb ik gisteren weer eens op de bank gehad nu met mn highmount arrow.
Halverwegen run stoppen ,hij vond hem zo veschrikkelijk ARM lopen/staan dat hij niet verder ging/durfte .
ow man wat voor uitvoering heb ik ?.....ah ik heb een very special black limited edition
De eerste SP2's voldeden aan de euro 1 norm, vanaf 2004 voldeden ze ineens aan euro 2; het zou wel eens goed kunnen dat afhankelijk van het bouwjaar ze een andere mapping in de ECU hebben.
Daarom goed opletten als je een map voor je powercommander van het net afhaald...
Hebben ze trouwens tijdens de meting op de bank je "pair system" afgekoppelt? Dit systeem voegt verse lucht toe in je uitlaat, om de naverbranding van uitlaatgassen in je uitlaat te bevorderen (weeral voor het milieu). Als ze dit systeem niet buiten werking hebben gesteld, lijkt het alsof je motor erg arm loopt...
maakt tigcraft geen uitlaten voor de SP?
Ik weet dat ze voor de mille knappe staaltjes laswerk maken. (ik hou niet zo van opzichtig laswerk, maar ieder zn smaak)
Voor een makkelijk manier om het pair systeem om zeep te helpen heb ik overigens ook nog lopen zoeken maar tot dusverre alleen maar een moeilijk verhaal gevonden op Rogue RC51. Denk dat ik dezelfde methode maar gebruik als op m'n SV nl. de slang loskoppelen van het luchtfilterhuis en beide zijden afdoppen. Ben ik ook van die knallen af. Of weet iemand of er ernstige bezwaren tegen deze methode zijn
Die Blade hierboven is de mijne trouwens. Afgelopen vrijdag opgehaald bij Ten Kate, 0 km op de teller. Resultaat van een dappere beslissing, na de vakantie claimde Lien de 600RR voor zichzelf. De SP is voor gezamenlijk rijden en vakantie (vind ik) minder geschikt, zeker na de uitgebreide verbouwing. Bleef over de 600F in de schuur. Voor geen van ons beiden eerste keus.
Goede deal gemaakt en daar staat de Blade dan. Maar de SP blijft erin, die liefde gaat niet roesten
[afbeelding]
Die Blade hierboven is de mijne trouwens. Afgelopen vrijdag opgehaald bij Ten Kate, 0 km op de teller. Resultaat van een dappere beslissing, na de vakantie claimde Lien de 600RR voor zichzelf. De SP is voor gezamenlijk rijden en vakantie (vind ik) minder geschikt, zeker na de uitgebreide verbouwing. Bleef over de 600F in de schuur. Voor geen van ons beiden eerste keus.
Goede deal gemaakt en daar staat de Blade dan. Maar de SP blijft erin, die liefde gaat niet roesten
[afbeelding]
My god, Hakman is going wild !!!
Gaaf man !
Ga je een Honda museum beginnen ?
kwam er wel wat aarzelend uit hmmm... hoe ga ik ze dit vertellen....
Veel plezier ermee, mooie fiets
Mo' PICS !
Wa's dat, Peter!!!!
Beetje laat voor een midlife-crisis, of niet!!
Mooie motor.....