Vulcan 800 word ingeruild, spullen over

Peter uit Soest

Die hard MF'er
2 okt 2001
641
0
Soest
Ik heb een gebruikte:
Valbeugel (goed) met steppies.Renegade
Bagagerekje stevig (met chroompitjes helaas)Highwayhawk
Tassenset kliksysteem, stevig en verstevigd kunstleer goede kwaliteit. Geen gedoe meer met tassen aan een koordje in het midden.Grand canyon.

Per stuk voor de helft van de nieuwprijs.
Alles is solide wat ik koop, dus deze accesoires ook.

Dit is geen te koop rubriek want ik heb er geen prijzen bij staan :)

Ik ga nu een Suzuki Bandit uitproberen op lange termijn.. :P
 
Laatst bewerkt:
Peter, heb je je nieuwe motor al? Door de crash van MF kon ik niet meer terugvinden wat je van plan was om aan te gan schaffen. Stuur even een plaatje van je nieuwe motor! Ben benieuwd of je de vulcan niet zult gaan missen!
De beugel die je hebt, is dat een kleine of een grote? Type? Past hij samen met forward control? Wat vraag je er voor?
 
Bandit 1200 heb ik een week uitgesteld ivm gladheid.
De valbeugel is een solide beugel, groot, merk renegade. De bovenkant monteer je aan je frame met U-beugels, en aan de onderkant aan je busjes van je originele steps. Niet met forward controls te gebruiken. Met forward controls kan je zo\'n soort valbeugel niet monteren.
Ik heb er highway-stepjes van renegade opzitten, dus een relaxete zit is gegarandeerd als je even niet hoeft te schakelen. Beugel met steps 100 euro. Zal ik m nog voor je poetsen ook. Nieuw is deze combinatie : beugel+steps=136+60euro=196 euro. Nu dus voor de helft+2euro :)
De beugel is van het dikke type, zodat de steps ook voor dikke buis zijn. Dus 1 koop beugel en steps. Maar die steps zijn relaxed!
En heb je al forward controls, dan heb je pech want dan past het niet.
Was voor mij toen ook een afweging; forward controls of een beugel met steps. Aangezien forward controls best wel onhandig zijn, en ik mijn fiets een dikke Look wilde meegeven werd het die beugel. Met de beugel word ie vetter van uiterlijk.
 
je gaat je vulcan missen. ;(

Ik weet het, als kiespijn. Nee hoor grapje. Het relaxte ploffen door oude dorpjes zal ik wel missen, de V twin roffel die echoot tegen de krakkemikkige oude huisjes... en dan met de benen wijd relaxed aan het stuur hangen..
Heb ik een tijdje geleden nog een uitlaat gelast voor mn vulcan, dragpipes met oude HD sportster dempers, kan je lassen? doen! Lekkere sound, niet te hard, maar wel zo gehorig dat ze toch wel achter mij vandaan blijven op de lange ritten.. :? Met de originele pijpen zitten ze achterop je spatbord.. helpt wel tegen bumperkleven :)
Mn vulcan is wel een persoonlijke bike, met zn vette voorwiel en zn kleine voorspatbord, harley-fatboy stuur en dikke, dikke risers. mn eigengemaakte topkoffer rekje. Mijn tegen scheuren doorboorde windscherm... Het mechanische getril... de opmerkingen \"wat een mooie\" zal ik missen... \ '(

Kom op hee :) lekker :] op de Bandit !
 
Terug
Bovenaan Onderaan