Waar blijft die fu*king zomer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nu al pekel :?



Aaahahahahah ik zie het al. Je woont in het enige plaatsje in NL waar het om 5 over 10 1 spatje regent _O-
 
Laatst bewerkt:
:^

Het is altijd lekker weer om motor te rijden.

elefante_027_01.jpg
 
Ik zie het probleem niet, of is je probleem dat als je nu langs de terrasjes gaat cruisen niemand je ziet omdat ze binnen zitten? :P
 
Nou ik sluit me wel aan bij TS.
Het is hier maar 25 graden en dan ook nog eens geheel onbewolkt :r
Om de 30 seconden komt er zo'n slechtweer rijder op 2 wielen voor m'n huis langs rijden, en ze doen net of het mooi weer is -O-
 
Moet eerlijk bekennen dat het hier in Hoogerheide toch echt al de hele week grijs bewolkt is en het de hele week, buiten gisteren, pijpenstelen heeft geregend. _O- Ook nu weer is het volledig grijs bewolkt, een graad of zes kouder in vergelijking met de rest van het land en daalt een een regenachtige mist neer.

Wordt er inderdaad wat moedeloos van. :X
 
Ik zal niet zeggen dat ik een miepert ben. Maar als je al bijna 3 weekenden probeert te plannen om een grote route te gaan doen en iedere keer regent het pijpenstelen word je er wel een beetje moedeloos van.

Daarbij ben ik een sportieve rijder dus als het nat is neemt dat meteen een stuk plezier weg.
Maarja we hebben het niet voor het zeggen wat betreft het weer. En maar goed ook denk ik...
 
Ik vraag het me ook af waar het mooie weer blijft ,en het enige wat ik dan hoor is dat ik niet moet zeuren want motorrijden is altijd leuk. :P

Wat een gezwets, ik wil gewoon 20-25+, strak blauwe lucht, en veel dames in strakke topjes zien!
 
Ik vraag het me ook af waar het mooie weer blijft ,en het enige wat ik dan hoor is dat ik niet moet zeuren want motorrijden is altijd leuk. :P

Wat een gezwets, ik wil gewoon 20-25+, strak blauwe lucht, en veel dames in strakke topjes zien!
Met dat punt ben ik het eens :P
tot 23 is het fijn
 
Man zeur niet het is stralend mooi weer..... hier in de kop van n-h.
Van mij mag het zo blijven tot de kerst *O*
 
Ik zal niet zeggen dat ik een miepert ben. Maar als je al bijna 3 weekenden probeert te plannen om een grote route te gaan doen en iedere keer regent het pijpenstelen word je er wel een beetje moedeloos van.

Daarbij ben ik een sportieve rijder dus als het nat is neemt dat meteen een stuk plezier weg.
Maarja we hebben het niet voor het zeggen wat betreft het weer. En maar goed ook denk ik...


Als je jezelf fatsoenlijk aankleed is het prima rijden in de regen, en je kan ook nog best wel hard door de bochten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan