• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

waar leren lassen Maastricht

Brakke Gaid

MF veteraan
Lid geworden
18 feb 2003
Waarderingsscore
0
HeyHo!

Nu heb ik de laatste tijd me verdiept in het lassen en daar veel over gelezen.

Tig lasapparaten blijken dus reteduur te zijn (fatsoenlijke dan) en ik wil graag zelf RVS, maar het liefst alu leren lassen.

Wat voor cursus kan ik dan het beste volgen en weet iemand eentje in de omgeving van maastricht of zuid limburg.

Ik hoor graag adviezen en tips over moeilijkheid en waa rik het beste mee kan beginnen.

gr

Brakke

Laatst bewerkt:
ff op google gekeken voor je ;)
Wil je een echte cursus volgen met een diploma?
Dan mag je vast +/- 1500 euries reserveren :o

Beter is ff langs een lokaal bedrijf gaan en is vragen of dat daar niet iemand is die je voor een schappelijke prijs kan leren lassen.

Uit je OP kan ik nl. niet opmaken of dat je het profesioneel wilt kunnen of dat je het meer voor de hobby wilt kunnen :+

paar jaar terug bij een studievereniging in eindhoven een lascursus gevolgd. 25 euri voor 8 lessen :)

(plus nog wat lichamelijke ongemakken door ongelukjes met hete voorwerpen, een brandende prullenbak en het gebruik van een slijptol om het werkstuk weer los te krijgen van de werkbank :X )

ff op google gekeken voor je ;)
Wil je een echte cursus volgen met een diploma?
Dan mag je vast +/- 1500 euries reserveren :o

Beter is ff langs een lokaal bedrijf gaan en is vragen of dat daar niet iemand is die je voor een schappelijke prijs kan leren lassen.

Uit je OP kan ik nl. niet opmaken of dat je het profesioneel wilt kunnen of dat je het meer voor de hobby wilt kunnen :+

hey,
ik studeer al :9

dit is puur hobby matig bedoeld.

Ik weet dat er in zwolle een cursus voor 150 euro ongeveer.
maja das weer te ver weg.

Misschien moet ik ergens net oer de grens in belgie kijken.

indd

je kan in tongeren voor 160 euro een 4 lessen cursus inleiding in lassen doen.

maja ik hoop dat je het daarna wel een beetje kan, vind 4 lessen namelijk nogal weinig.

Ik ben zelf momenteel bezig met een cursus tig lassen bij sint jansberg in Maaseik (www.sjm.be) Ik vond de prijs van 390,- euri beter klinken, dan hier in nederland (1500,-) :Y

Ik ben zelf momenteel bezig met een cursus tig lassen bij sint jansberg in Maaseik (www.sjm.be) Ik vond de prijs van 390,- euri beter klinken, dan hier in nederland (1500,-) :Y

dat ziet er goed uit!

Maar kan je zomaar beginnen met tig lassen, heb zelf namelijk weinig verstand (leees geen) van lassen.
Is het nog goed te volgens als beginneling dnek je?

Ik hoor graag van je.

Groeten

Brakke

dat ziet er goed uit!

Maar kan je zomaar beginnen met tig lassen, heb zelf namelijk weinig verstand (leees geen) van lassen.
Is het nog goed te volgens als beginneling dnek je?

Ik hoor graag van je.

Groeten

Brakke

Het is heel goed te doen zelfs.
Enige bekendheid met co2 lassen word gevraagd, maar is geen vereiste.
Er zit in mijn groep ook iemand die nog nooit gelast had (jongen is eigenlijk kok van beroep)
Je word er goed begeleid vind ik zelf, (leraar is ook een aardige vent trouwens)
De groep waarin les word gegeven bestaat maximaal uit 8 personen.
Ik zou het je zeker aanraden.

Terug
Bovenaan Onderaan