Ik wil graag voor je in de boeken kijken en een scan maken maar ik begrijp niet goed wat je precies bedoelt.
Op de plans van de elektric staat iets van thermistor en of thermosensor .
Wss word hierop dus het verwarmingselement van de carbu aangestuurd en de elektrische shoke .
Aangezien dit verwarmingselement bij mij nooit warm werd dacht ik dat de thermistor , thermosensor stuk is .
Nu heb ik dit vanmorgend getest met draaiende moter en het verwarmingselement word wel degelijk warm . Als je enkel het contact op zet word dit verwarmingselement NIET warm . Wat ik wel raar vind .
En omdat de elektrische shoke ook op dit circuit van het verwarmingselement staat ( splitst ergens aan de fishes onder zadel ) dacht ik dat die elektrische shoke ook niet werkte .
Dus is al weer 1 ( Eigenlijk dan 2 ) problemen opgelost denk ik hee .
Je mag wel altijd het plan hier neerzetten , kwaad gaat het zekers niet kunnen .
Maandag of dinsdag heb ik normaal gezien zelf een WPHB voor mijn Hexagon .
Moet namelijk de achterrem nog demonteren . Nieuwe kickstarter tandwielen plaatsen en de elektrische starter demonteren . En nog een lek onder de riemkast naast achterwiel .
Jaja , er is nog een beetje werk aan alvorens hij volgend jaar mee op verlof naar Spanje gaat . :-)
Alvast veel dank ,
Nico