Waar worden de beeldjes gemaakt van JOE BAR

Moto65Man

Die hard MF'er
In memoriam
22 mei 2017
764
623
Gouda
Geen idee waar de beeldjes gemaakt worden. Er is niets over te vinden (of ik kan het niet vinden). Ik zou graag contact met ze willen zoeken om te vragen of ze ook open staan voor het vervaardigen van een Aprilia MOTO 6.5. Maar ja, bij wie kan ik aankloppen? Ik hoor graag de tips!

Deze heb ik zelf gemaakt:
 

Bijlagen

  • fullsizeoutput_110c.jpeg
    fullsizeoutput_110c.jpeg
    105,2 KB · Weergaven: 54
Zomaar een idee wat me tebinnen schoot.
Ik heb echt respect voor je doorzettingsvermogen in deze, maar vindt het resultaat laat ik het voorzichtig zeggen, vatbaar voor verbetering.
Is het een idee om van bestaande bouwdozen onderdelen te gebruiken zoals wielen , wellicht hele voorpartij etc, en dan alleen de hele specifieke delen zelf te fabriceren ? Liefst ook van kunststof .
I.i..g. Veel succes
 
Ik maak het mezelf wel graag makkelijker. Maar ik heb geen doos met 'voorraad' aan onderdelen. Apart kopen bij een modelbouwstop zou kunnen. Ben daar nog niet naar op zoek geweest. Maar wat nog niet is, zou kunnen komen. Het modelletje is een probeersel en ja het kan altijd mooier. Voor mij ook een probeersel. Maar....al doende leert men.....
 
als je een goede tekening heb wel, het wordt anders ook nog een hele klus om dat eerst te krijgen
 
Als jij een 3d Scan hebt / dan kan ik hem voor je printen voor matriaal/stroom kosten , die zijn niet hoog . een 750 gram rol is maar 25 euro .
heb een leapfrog creater HS , kan max iets van 28x28x20 worden .
 
Als jij een 3d Scan hebt / dan kan ik hem voor je printen voor matriaal/stroom kosten , die zijn niet hoog . een 750 gram rol is maar 25 euro .
heb een leapfrog creater HS , kan max iets van 28x28x20 worden .
Ja die scan, daar zit het 'm in. Naar inschatting 4 tot 6 uur werk. Commercieel niet haalbaar en ik ken geen hobbyisten die zo vriendelijk zijn een handje te helpen....Tsja
 
Tja , ik weet niet hoeveel tijd je zelf hebt maar als je leert omgaan met Fusion 360 is het wellicht mogelijk om een standaard aprila moto 6.5 te downloaden en dan wellicht de blur tool te gebruiken ?

158_02.jpg
 
Dit soort 'klusjes' kunnen alleen betaalbaar gedaan worden als je toevalligerwijs in het vak zit en je met apparatuur van de baas mag spelen .........
 
Geen idee waar de beeldjes gemaakt worden. Er is niets over te vinden (of ik kan het niet vinden). Ik zou graag contact met ze willen zoeken om te vragen of ze ook open staan voor het vervaardigen van een Aprilia MOTO 6.5. Maar ja, bij wie kan ik aankloppen? Ik hoor graag de tips!

Deze heb ik zelf gemaakt:
Ja mooi man, welk materiaal heb je gebruikt ?

Het schilderwerk kan je iets verfijnen, maar deze ziet er kunstzinnig, artistiek en creatief uit. :t

Wellicht kan je via de uitgeverij meer te weten komen en Rossi Shop verkoopt ze ook.
 
Ja mooi man, welk materiaal heb je gebruikt ?

Het schilderwerk kan je iets verfijnen, maar deze ziet er kunstzinnig, artistiek en creatief uit. :t

Wellicht kan je via de uitgeverij meer te weten komen en Rossi Shop verkoopt ze ook.

Het is gemaakt van DAS-klei. Dat wordt binnen 24 uur kei hard door alleen maar te laten drogen. Ja het verfwerk is vrij lastig. Ik heb een acrylaat spuitbus zilver gebruikt (waterbasis dus), maar daar zie je ieder oneffenheidje nog beter door. Maar het was een eerste probeersel en ik weet nu beter hoe e.e.a. uit de verf komt.

Ga eens kijken wat die uitgeverij en Rossi Shop gaan opleveren.... (bedankt Jamais Vu)
 
Het zou mooi zijn als ook het JOE BAR TEAM zo'n Aprilia Moto 6.5 in zijn team zou opnemen. Er zijn al 8 boeken verschenen in de reeks en bijna ieder model is al getekend of er bestaat een beeldje van. Maar ja, wie bepaalt de keuze???


fullsizeoutput_177a.jpeg
 
Gaat waarschijnlijk niet meer gemaakt worden....... Zijn twee series gemaakt en de laatste is al weer zo'n jaar of 6 geleden uitgekomen....
 
Terug
Bovenaan Onderaan