waarde CB 500?

boerken

MF'er
18 sep 2003
170
0
gent
ik ga binnekort men cb verkopen en dan komt er misschien een duitse yammy FZR :9~ !!

Maar ik wil ff weten hoeveel ik er nog voor zou kunne krijgen...
betreft een cb 500S '99:
-zwarte kleur
-55k op teller
-geen lesmoto geweest!!!
-deukje in tank van gras te gaan plukken :(
-rond het linkerknipperlichtopening is het ook wat kapot (vorige eigenaar is ermee omgevallen stilstaand)
-25 kw op papier, vol vermogen natuurlijk
-altijd netjes warmgereden
-nog heel goede banden, goede ketting/ tandwielen, remblokjes ga ik binnekort vervangen...
-sportieve knipperlichten/spiegels

hoeveel schatten jullie? Ik heb er 3 :+ maand geleden 2500 euro voor betaald, met juist die schade aan het knipperlicht
 
Denk dat je dat bedrag er vast wel weer voor terug krijgt .... nog wel iets meer misschien ook als je geduld heb, gewoon voor 3500 ofzo op marktplaats zetten.
 
ik ga binnekort men cb verkopen en dan komt er misschien een duitse yammy FZR :9~ !!

Maar ik wil ff weten hoeveel ik er nog voor zou kunne krijgen...
betreft een cb 500S '99:
hoeveel schatten jullie? Ik heb er 3 :+ maand geleden 2500 euro voor betaald, met juist die schade aan het knipperlicht
Ik heb mijn CB500 uit '99 met 60.000 op de klok in de zomer 2002 ingeruild, kreeg er 3600€ voor terug. Laagst biedende dealer bood 2000.
 
is het Nederland of Belgie waar je em verkoopt?

Ik heb zonet een cb500 op de kop getikt voor 2200 euro. bj 1998, 13.000 km en geen krasje op te zien. Enkel de achterband is versleten ;)
 
is het Nederland of Belgie waar je em verkoopt?

Ik heb zonet een cb500 op de kop getikt voor 2200 euro. bj 1998, 13.000 km en geen krasje op te zien. Enkel de achterband is versleten ;)

Gefeliciteerd, lijkt mij een koopje . . . . (zelfs voor belgische begrippen)

Greetz,

Ted
 
ik verkoop em in belgie ja, hmm misschien moet ik op marktplaats.nl enzo ook wel ff een advertentie zetten :) . Krijg ik er veel meer voor hehe
Ik heb nu een oude zx7r opt oog... hehe klein verschil

fotos komen nog wel van beiden
 
Zelfde prijs moet zeker lukken. Ik heb een vergelijkbare CB500 en bij 3 verschillende dealers krijg ik dezelfde prijs (2500 euro)
 
ik verkoop em in belgie ja, hmm misschien moet ik op marktplaats.nl enzo ook wel ff een advertentie zetten :) . Krijg ik er veel meer voor hehe
Ik heb nu een oude zx7r opt oog... hehe klein verschil

fotos komen nog wel van beiden
je gaat er niet echt veel meer voor krijgen in nl , tenzij hij nederlandse papieren heeft natuurlijk :) , invoeren kost ook geld he ...
 
Terug
Bovenaan Onderaan