Waarom naar een dealer dag

Waarom naar een dealer dag

  • Nieuwe modelen kijken

    Stemmen: 2 13,3%
  • De friet tent leeg eten

    Stemmen: 4 26,7%
  • Een tourtochtje rijden

    Stemmen: 3 20,0%
  • Het stunt team

    Stemmen: 1 6,7%
  • Bezoek van stand van producent van Band, kleding

    Stemmen: 0 0,0%
  • iets anders post het

    Stemmen: 5 33,3%

  • Totaal aantal stemmers
    15

haak71

Die hard MF'er
20 mei 2003
991
0
Velp
Het is weer voorjaar en allerlei motorzaken / dealers geven weer een dealerdag, opendag, openhuis, natuurlijk heeft dit vaak een commerciele doelstelling, maar mijn vraag is nu ga je erheen en zo ja waarom, Of waarom zou je erheen gaan met andere woorden een marktonderzoekje.................

Wanneer ga je erheen, wat is er voor nodig
 
Om eerlijk te zine een combo van alle opties die je noemt! Erg leuk... soms als ik iets nodig ben wacht ik op zo'n dag: kan ik alles in 1 keer doen *D
 
Leuke dingen kopen die je eigenlijk niet nodig hebt, maar die je toch ook niet kunt laten liggen.
 
Pas over een jaar of 5 weer naar de dealer. Als ik aan een nieuwe motor toe ben. M'n huidige heeft pas 45.000 km gelopen.
 
Gewoon een leuk tijdverdrijf.
Tijdens een toerrtije is het vaak een leuke stop.
FF kletsen met mede-motorfreaks, bakkie doen en wellicht ff pissen.
 
Vind het altijd wel leuk,altijd ff kijken of er wat gaafs te zien is,
Laatst nog een gave Valentino Rossi portemonnee "toevallig" tegengekomen! 8-)

en van Dyno-runs zijn ook wel leuk om ff naar te kijken!
 
Pas over een jaar of 5 weer naar de dealer. Als ik aan een nieuwe motor toe ben. M'n huidige heeft pas 45.000 km gelopen.


:^ , nou ja volgend jaar of het jaar daarop dan voor mij (2e hands BMW R1150GS hopelijk :] ), al ga ik uiteraard wel af en toe naar de dealer voor onderhoud natuurlijk ;)
Verder zal je mij niet treffen op dit soort dagen, heb er gewoon niks mee :)
 
Ik zal nu wel iets heel lomps zeggen, maar je kunt toch altijd bij een dealer/motorzaak naar binnen lopen?!

:?
 
en van Dyno-runs zijn ook wel leuk om ff naar te kijken!

En een soort van gratis dynoruns. Bij de Valkenier 2 weken terug op zaterdag hadden ze een open dag. Voor 20 euro kon je een run doen, maar kreeg je meteen een waardebon van 20 euro om wat te kopen in de zaak, ongelimiteerde geldigheidsduur. Perfect geregeld. 8-)

Dus ging de CBR125R van mn jongere broer op de dynobank tussen alle dikke supersporters (ik moest 'm wel aanzetten om dat te doen, zelf wilde hij het namelijk niet }) ) . Ik weet zeker dat we de meeste aandacht kregen op de hele dag met dat ding en de meeste (onnozele) reacties *O* De schamele 10,2pk zullen we maar achterwege laten :o

Enige wat ik miste was een goede parkeerplek, ik had mn motor bijna op de doorgaande weg staan.


En waarom ik er heen ga? Leuk voor tijdverdrijf... doelloos rondrijden op de motor was vroeger leuk, nu ook niet meer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan