Waarschuwing. Opel Corsa XT-75-HR

Ja, er is nieuws.

Oom agent heeft me gebeld gisteravond en hebben me alle gegevens gegeven. Ik weet nu wie de eigenaar is en waar die woont. Uiteraard was de bestuurder in dit geval niet de eigenaar maar ook de bestuurder is terecht. Ook van hem heb ik nu naam en adres. Tegen de politie heeft ie al toegegeven in de Corsa te hebben gereden en op die plaats en het tijdstip van het ongeval. Aangezien de auto verzekerd is gaat het met de schade wel goedkomen denk ik.

Maar het wordt nog leuk, hij moest dus ook nog op het bureau komen en dat hebt ie niet gedaan. Nu gaan ze hem lastig vallen tot ie wel komt en dan is ie nog niet jarig heeft oom agent me verzekerd. Blijft ie weg dan mag ik alsnog aangifte komen doen.

En als ie wegblijft en de verzekering wordt vervelend dan maak ik zijn naam en adres hier gewoon bekend. Alleen niet voordat ik eerst zelf ben langsgeweest...

dat adres van de eigenaar heb ik in vijf minuten boven water en van de bestuurder ook als ik het PR opvraag. Das het leuke van kentekens in topics vermelden :9
 
dat adres van de eigenaar heb ik in vijf minuten boven water en van de bestuurder ook als ik het PR opvraag. Das het leuke van kentekens in topics vermelden :9

Eigenaar heeft mij er dus niet afgereden, was een ander. Dus ff die eigenaar met rust laten, die kan er ook niets aan doen dat een mongool z'n auto heeft misbruikt.
 
Eigenaar heeft mij er dus niet afgereden, was een ander. Dus ff die eigenaar met rust laten, die kan er ook niets aan doen dat een mongool z'n auto heeft misbruikt.

Daarom zei ik ook dat de bestuurder adhv het kenteken wel is te achterhalen.

Ik ben braaf, maar ik zou wel effe het kenteken weghalen als ik jou was. Als aktie nodig is kun je altijd alsnog ( weer ) bekend maken.
 
HA! beterz, aanpakken dat soort lui! doorrijden na een ongeval is echt om te :r

Net als rijden met alcohol op btw :r

Dikke boete geven (of nog wat meer)! En vooral ook aangifte doen!
 
Daarom zei ik ook dat de bestuurder adhv het kenteken wel is te achterhalen.

Ik ben braaf, maar ik zou wel effe het kenteken weghalen als ik jou was. Als aktie nodig is kun je altijd alsnog ( weer ) bekend maken.

Gezien je beroep is het voor jou zeker makkelijk te achterhalen, maar daar staat hoogstwaarschijnlijk ook een gedragscode tegenover die je getekend hebt bij je werkgever ten aanzien van gebruik van persoonsgegevens.

En nee, het kenteken mag van mij blijven staan. Een gewaarschuwd motorrijder telt voor 2. Bovendien staan er hier op het forum wel meer kentekens op de foto.
 
Gezien je beroep is het voor jou zeker makkelijk te achterhalen, maar daar staat hoogstwaarschijnlijk ook een gedragscode tegenover die je getekend hebt bij je werkgever ten aanzien van gebruik van persoonsgegevens.

:? ......................en ik weet toch van niets :+
 
Blijft ie weg dan mag ik alsnog aangifte komen doen.

Deze zin begrijp ik trouwens niet helemaal. Wil dit zeggen dat er nu nog niet officieel aangifte is gedaan van het feit dat hij is doorgereden na het ongeval, of heb ik dat verkeerd begrepen? Echt proberen te pakken waar je hem maar op pakken kan, zo iemand moet het zo moeilijk mogelijk gemaakt worden!
 
Terug
Bovenaan Onderaan