• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

warmlopen Hornet 600 '98

Rexlon

MF'er
Lid geworden
12 okt 2003
Waarderingsscore
0
Ola

Oké een technisch vraagje;
Mijn hondatje heeft een standaardmetertje voor de temperatuur, als ik 's winters rijd dan komt dat metertje niet eens bij het eerste streepje (na 20 km 80) en in de zomer hoef ik maar 3 minuten bij het stoplicht te staan en dan zit ik nog net niet bij het rode gedeelte scheelt maar eeen heeeeel klein beetje.

is dit standaard op de hornets of iets anders?

gegevens:

62k km
19988 (back from the future 8-) )
1998 edit

Laatst bewerkt:
wow issie uit de verre toekomst?? :+

Maar om op je vraag te antwoorden als het warm is buiten raakt je radiateur moeilijker z'n warmte kwijt en bij stilstaan kan ie snel heel warm krijgen.
Weet nu niet specifiek bij de Hornet of die pieken normaal zijn, maar daar kunnen anderen wsl wel op antwoorden.

Draait je fan als ie zo warm heeft? of slaagt ie nooit aan?

Heb dezelfde ervaring met mijn Hornet. Die meter is erg gevoelig denk ik. Heb verder geen problemen met koeling gehad, dus zal wel normaal zijn bij de Hornets.

oke thanks voor de reacties zal een goed opletten naar het vinnetje, heb m geloof ik een keer aanzien staan/voelen. zal es vragen of de garage de koelvloestof wil vervangen zal ook wel bruin zijn. :} Geert

Bij mij schiet de fan al snel aan bij lage snelheden en warm weer. Als je dan bij het stoplicht staat gaat ie weer staan fohnen.
Check idd ff je fan, of die wel goed werkt.

Terug
Bovenaan Onderaan