Was het 't waard? Dat Motorevent Assen?

Motorevent

  • Welke event?

    Stemmen: 22 50,0%
  • Moet je heen!

    Stemmen: 2 4,5%
  • Wasted money en time

    Stemmen: 10 22,7%
  • ,houd niet over,maar is wel aardig

    Stemmen: 8 18,2%
  • Eens,,maar nooit weer

    Stemmen: 2 4,5%

  • Totaal aantal stemmers
    44

bredebeier

MF veteraan
9 aug 2003
24.691
1.961
Of viel ,t zwaar tegen,zoals zo vaak....

Als iedereen even stemt die er geweest is, kan ik m,n zondagplanning nog wijzigen als ,t moet :)
 
Tot nu toe slechts 1 die aangeeft dat je er heen zou moeten....dat belooft niet veel goeds....
 
Voor mij was het in Value for Money minder dan Groningen. Voor mijn gevoel was de beurs ook kleiner dan in Groningen. Maar heb er even leuk rondgekeken en her en der een praatje kunnen maken.

En dat van VfM is mede doordat Men in Groningen wel een seniorentarief had en in Assen niet. Daardoor was de entreeprijs voor mij meer dan twee keer zo hoog.
 
We komen er net vandaan en heel eerlijk gezegd heb ik er door de entree van 10 euro een beetje spijt van.
Het was wel aardig op zich maar ik heb zeer zeker niet voor een tientje fun gehad.
 
We komen er net vandaan en heel eerlijk gezegd heb ik er door de entree van 10 euro een beetje spijt van.
Het was wel aardig op zich maar ik heb zeer zeker niet voor een tientje fun gehad.

Het was gewoon je 10 kneuri niet waard denk ik... ;)
 
Laatst bewerkt:
Meningen verschillen gelukkig.. Is best aardig daar
full
 
was het idd niet. vanochtend geweeet. gevoelsmatig de helft kleiner dan groningen vorig jaar en weinig bijzonders. na een uur hadden we het wel gezien en zijn we nog maar even bij een aantal regionale motorzaken geweest welke achteraf niet eens benaderd waren
 
3 euro parkeerkosten
10 euro entree
0,50 euro toilet
2,50 euro karntonnen beker frisdrank

Voor een kleine beurs als dit veel te duur in mijn optiek, vooral de parkeerkosten kon ik op zo'n afgelegen plek niet echt plaatsen :? Het zal wel, mij zul je er niet weer zien.

Verder wel leuke stands en men probeert er echt wat van te maken.
 
Ik ben er geweest, en ik heb er geen spijt van. Nu woon ik er niet ver van af, dat speelt wel een rol: een verre reis was het niet waard.

Vergelijking: ik ben wel eens op de beurs in Utrecht geweest. Daar ga ik nooit meer heen. Nogal een reis, en heel veel van het zelfde. Vooral al die winkeldochters, helmen maat XXXL of XXXS voor weinig.

Hier was wat minder, maar wel van hetzelfde, dus ik heb denk ik niet veel gemist. Waypoint had wel erg weinig meegenomen… Maar van elke motor die ons interesseerde stond er stonden er wel een paar. En als je in reizen en toeren geïnteresseerd bent, was er wat minder. Maar of een hele straat met 30 standhouders je dan verder helpt?

We zijn er van ongeveer half elf tot twee geweest, in Grollo (of was het Rolde?) geluncht. Leuke dag gehad, hoor. En vergeleken met Utrecht echt goedkoper. Zelfs de koffie.
 
Groningen 12 euro en ben je in een uurtje klaar, Assen 10 euro en in 1,5 uur er over heen (en dan kijk je ook lang bij alle exposanten en praatje hier en daar) Utrecht is 14 euro en voor mij een kleine 2 uur rijden maar daar ben ik zeker wel een uurtje of 5-6 mee zoet voordat ik alles gezien heb.
 
Wij stonden met een uurtje weer buiten, en niet eens erg hard gelopen ;) Qua oppervlakte leek het toch echt kleiner dan Groningen (vorig jaar! Dit jaar niet geweest)

Ook hier mis ik weer het aanbod van accessoire's zoals koffers, handvatverwarming kuipruiten verlichting etc..

Lastig om het vermaak uit te drukken in geld :? maar mijn gevoel zei; doe maar niet weer..
 
Laatst bewerkt:
Die hele TT hal is een schand van de parochie voor het TT-Circuit. Ooit lag daar het mooiste stukje van het TT-circuit! Mjah, nu kunnen ze het Tros muziekfeest organiseren _O-
 
ben er gisteren ook geweest , voor mij hoeft het ook niet weer , maar wat verwacht men tegenwoordig van een beurs.
al de 2e hands motoren die in de zaak niet verkocht worden hoef ik niet ook nog eens een keer op een beurs te zien.
 
Waren er ook gistermiddag ,wat de beurshandel betreft ;gaat het wel.Wat parkeerkosten betreft ,waren veel klachten over ,er is ook geen bushalte dus.......
 
Ik ben er ook geweest met mrs motormaniac

Eigenlijk zijn wij gegaan om in dit deel van ede "winter" en in aanloop naar het nieuwe seizoen ff lekker motorsnuiven te doen.....
Ook als opwarmertje voor Utrecht...

Ach....voor 2 uurtjes lekker relaxed rondstruinen ging het net...Maar in verhouding tot Utrecht te duur.

Leuk om eens gedaan te hebben maar volgend jaar gaan wij alleen naar Utrecht en niet meer 1,5 u in de auto naar Assen.....

Heee Bredebeier......wel even op een prachtige BCR gezeten.....zal ff op S forum wat schrijven...
 
Parkeerkosten bij de TT hal slaan helemaal nergens op op zo'n plek in the middle of nowhere. Is er ergens een plek in NL waar je niet hoeft te betalen voor het parkeren?

Veel motoren, veel kleding, weinig accessoires.

Voor een paar uurtjes is het wel leuk maar daarvoor was de entree toch echt te hoog.


Komend weekend maar weer genieten op de Bremen Classic auto en motor beurs. Voor 15 euro entree en 3 euro parkeren midden in de stad Bremen. Okay, zjin meer auto's dan motoren maar toch voor petrolheads één van de mooiste beurzen van het jaar.
 
Ik krijg steeds meer het gevoel dat er nu 2 motorbeurzen in het noorden ontstaan, die 't allebei net-niet zijn...
Ik ben zelf in Groningen geweest, daar stonden weinig motoren en echte motorkleding, wel veel doodskopvlaggen, motorreizen en goedkoop gereedschap.
Ik heb de beurs in Assen bewust overgeslagen, omdat ik 2 beurzen in 1 week dan weer wat te veel vind. Had na de ervaring in Groningen wel gehoopt dat het aanbod in Assen wat beter zou zijn..
 
Het was een geweldig evenement, ik heb in Groningen en Assen als standhouder gestaan,

dit evenement is voor de eerste keer georganiseerd, en dit is veel beter dan Groningen,

jammer dat ik niet alle reactie geloofd, daar ik weet dat het fred van motorbeurs Groningen er veel aan gelegen is om hier slechte reactie te geven,

ik heb op alle twee de beurzen goed verdiend,maar kan begrijpen dat de grote spelers zoals motorhuis bakker graag in assen zijn gaan staan, die hal is veel beter,
beter bereikbaar veel meer deuren die open kunnen,

geen gezeur met parkeren voor standhouders, Groningen is gewoon te klein,

Fred heeft de kans gehad de beurs te verplaatsen naar assen, maar dat wilde die niet, wel wil hij de beurs verkopen voor 300.000 euro, wat gewoon te veel geld is,

De beurs van Nick heeft groei mogelijkheden vooral als ze na de kritieken luisteren van de standhouders wat ik begreep is er over twee weken een evaluatie,

er was veel kritiek van de bezoekers die regelmatig in het gebouw komen over het parkeerbeleid
met rommelmarkten is het gratis parkeren, nu drie euro

ook was er veel kritiek over de shows van het stuntteam veel lawaai en rook,
wat ik begreep komt dat volgend jaar niet meer terug, en op zondag was het allemaal al veel minder, daar er meer optredens waren,

Ook komt er waarschijnlijk aan het einde van het jaar december ???
een oldtimerbeurs voor motors en brommers,

twee beurzen achter elkaar in het Noorden dat gaat niet, als standhouder vind ik het niet verkeerd, daar ik leuk verdiend heb,
maar eerlijk moet ik zeggen dat lukt volgend jaar niet meer,
de voorkeur van mij gaat na Assen, die heeft mogelijkheden om te groeien,

Groningen is onzeker daar de beurs te koop staat,
Fred doet de beurs nu twee jaar alleen, en hij maakt diverse fouten,

vreselijke verhalen vertellen over assen, ik begrijp het wel, het is je inkomen,

maar als je de kans hebt om de beurs te verplaatsen naar assen, dan had je dat moeten doen, je moet met de tijd meegaan,

en luisteren naar je standhouders en je publiek, niet steeds bij de kassa gaan staan kijken hoeveel man er binnen komen, maar doe je rondje langs de standhouders, en vraagt aan het publiek hoe ze het ervaren hebben,

zo werd een Pakistaanse standhouder aan gesproken op hotelkosten
er waren problemen met boeken van hotels omdat Noordeslag gelijk viel met de motorbeurs,
Fred had geregeld dat standhouders in Haren konden slapen, maar de communicatie was erg verwarrend, de een kreeg een email dat het geregeld was, de andere hoorden niks meer,
de paki hoorden niks meer en had zelf een hotel geregeld, en op vrijdagavond toen de beurs open was kreeg de paki bericht dat het geregeld was, maar op zaterdag werd die aan gesproken om de hotelkosten te betalen,

De beurs gaat voor standhouders open om 9 uur, sta je daar in de rij te wachten om 10 voor negen, fred staat bij de slagboom, en precies om 9 uur gaat de slagboom open, dan kan je parkeren, maar sta je in de kou weer tien minuten te wachten voordat je de hal in gaat,

kom je in Assen aan kan je gelijk na binnen, een verademing,

ik heb me plaats voor volgend jaar al gereserveerd

Het is geklets dat deze beurs kleiner is dan Groningen, hij is gewoon veel groter,

hier geen 5 Pakistaanse standhouders, vier gehoorbeschermers stand,

Nick veel succes,

:P ik zal me mede standhouders inlichten zodat ze massaal Assen zullen boeken,

Gr Henk
 
Terug
Bovenaan Onderaan