Was het 't waard? Dat Motorevent Assen?

Motorevent

  • Welke event?

    Stemmen: 22 50,0%
  • Moet je heen!

    Stemmen: 2 4,5%
  • Wasted money en time

    Stemmen: 10 22,7%
  • ,houd niet over,maar is wel aardig

    Stemmen: 8 18,2%
  • Eens,,maar nooit weer

    Stemmen: 2 4,5%

  • Totaal aantal stemmers
    44
Er zelf vrijdagavond geweest van 18.00/19.30

De beurs was wel aardig! je had een dik uur wat te kijken... maar daarna was je er wel op uitgekeken...
Dus al bij al een aardige beurs, maar had er zelf wat meer van verwacht...
Hopen dat Utrecht volgende maand niet teleurstelt :)
 
Wat voor handel heb jij dan? Motorfietsen?




Het was een geweldig evenement, ik heb in Groningen en Assen als standhouder gestaan,

dit evenement is voor de eerste keer georganiseerd, en dit is veel beter dan Groningen,

jammer dat ik niet alle reactie geloofd, daar ik weet dat het fred van motorbeurs Groningen er veel aan gelegen is om hier slechte reactie te geven,

ik heb op alle twee de beurzen goed verdiend,maar kan begrijpen dat de grote spelers zoals motorhuis bakker graag in assen zijn gaan staan, die hal is veel beter,
beter bereikbaar veel meer deuren die open kunnen,

geen gezeur met parkeren voor standhouders, Groningen is gewoon te klein,

Fred heeft de kans gehad de beurs te verplaatsen naar assen, maar dat wilde die niet, wel wil hij de beurs verkopen voor 300.000 euro, wat gewoon te veel geld is,

De beurs van Nick heeft groei mogelijkheden vooral als ze na de kritieken luisteren van de standhouders wat ik begreep is er over twee weken een evaluatie,

er was veel kritiek van de bezoekers die regelmatig in het gebouw komen over het parkeerbeleid
met rommelmarkten is het gratis parkeren, nu drie euro

ook was er veel kritiek over de shows van het stuntteam veel lawaai en rook,
wat ik begreep komt dat volgend jaar niet meer terug, en op zondag was het allemaal al veel minder, daar er meer optredens waren,

Ook komt er waarschijnlijk aan het einde van het jaar december ???
een oldtimerbeurs voor motors en brommers,

twee beurzen achter elkaar in het Noorden dat gaat niet, als standhouder vind ik het niet verkeerd, daar ik leuk verdiend heb,
maar eerlijk moet ik zeggen dat lukt volgend jaar niet meer,
de voorkeur van mij gaat na Assen, die heeft mogelijkheden om te groeien,

Groningen is onzeker daar de beurs te koop staat,
Fred doet de beurs nu twee jaar alleen, en hij maakt diverse fouten,

vreselijke verhalen vertellen over assen, ik begrijp het wel, het is je inkomen,

maar als je de kans hebt om de beurs te verplaatsen naar assen, dan had je dat moeten doen, je moet met de tijd meegaan,

en luisteren naar je standhouders en je publiek, niet steeds bij de kassa gaan staan kijken hoeveel man er binnen komen, maar doe je rondje langs de standhouders, en vraagt aan het publiek hoe ze het ervaren hebben,

zo werd een Pakistaanse standhouder aan gesproken op hotelkosten
er waren problemen met boeken van hotels omdat Noordeslag gelijk viel met de motorbeurs,
Fred had geregeld dat standhouders in Haren konden slapen, maar de communicatie was erg verwarrend, de een kreeg een email dat het geregeld was, de andere hoorden niks meer,
de paki hoorden niks meer en had zelf een hotel geregeld, en op vrijdagavond toen de beurs open was kreeg de paki bericht dat het geregeld was, maar op zaterdag werd die aan gesproken om de hotelkosten te betalen,

De beurs gaat voor standhouders open om 9 uur, sta je daar in de rij te wachten om 10 voor negen, fred staat bij de slagboom, en precies om 9 uur gaat de slagboom open, dan kan je parkeren, maar sta je in de kou weer tien minuten te wachten voordat je de hal in gaat,

kom je in Assen aan kan je gelijk na binnen, een verademing,

ik heb me plaats voor volgend jaar al gereserveerd

Het is geklets dat deze beurs kleiner is dan Groningen, hij is gewoon veel groter,

hier geen 5 Pakistaanse standhouders, vier gehoorbeschermers stand,

Nick veel succes,

:P ik zal me mede standhouders inlichten zodat ze massaal Assen zullen boeken,

Gr Henk
 
Er zelf vrijdagavond geweest van 18.00/19.30

De beurs was wel aardig! je had een dik uur wat te kijken... maar daarna was je er wel op uitgekeken...
Dus al bij al een aardige beurs, maar had er zelf wat meer van verwacht...
Hopen dat Utrecht volgende maand niet teleurstelt :)

Utrecht is vele malen groter en daar staan alle importeurs
 
Niks aan gemist dus :). Ik zal volgend jaar mf oma wakker schudden en dan zien we het groeiproces hopelijk hier weerspiegeld in ietwat meer en positievere reacties.

En is Henk miljonair geworden in Assen ;)
 
Laatst bewerkt:
Ben er zondag geweest. Voor mij een stuk dichterbij dan Utrecht, maar niet te vergelijken. Veelal bedrijven uit noord/-oost nederland, geen importeurs, hordes goed geklede meiden of andere grootse/utrechtse dingen. De standhouders waren redelijk positief, zeker voor een eerste keer. Zelf vond ik het mooi rustig, iedereen had de tijd voor je. Koffie gevraagd aan de standhouders waar we iets kochten (en gekregen). Tegen sluitingstijd konden we geen uitrijkaart meer kopen, dus gewoon weggereden en even naar de parkeerwacht gezwaaid.
 
Het was een geweldig evenement, ik heb in Groningen en Assen als standhouder gestaan,

dit evenement is voor de eerste keer georganiseerd, en dit is veel beter dan Groningen,

jammer dat ik niet alle reactie geloofd, daar ik weet dat het fred van motorbeurs Groningen er veel aan gelegen is om hier slechte reactie te geven,

ik heb op alle twee de beurzen goed verdiend,maar kan begrijpen dat de grote spelers zoals motorhuis bakker graag in assen zijn gaan staan, die hal is veel beter,
beter bereikbaar veel meer deuren die open kunnen,

geen gezeur met parkeren voor standhouders, Groningen is gewoon te klein,

Fred heeft de kans gehad de beurs te verplaatsen naar assen, maar dat wilde die niet, wel wil hij de beurs verkopen voor 300.000 euro, wat gewoon te veel geld is,

De beurs van Nick heeft groei mogelijkheden vooral als ze na de kritieken luisteren van de standhouders wat ik begreep is er over twee weken een evaluatie,

er was veel kritiek van de bezoekers die regelmatig in het gebouw komen over het parkeerbeleid
met rommelmarkten is het gratis parkeren, nu drie euro

ook was er veel kritiek over de shows van het stuntteam veel lawaai en rook,
wat ik begreep komt dat volgend jaar niet meer terug, en op zondag was het allemaal al veel minder, daar er meer optredens waren,

Ook komt er waarschijnlijk aan het einde van het jaar december ???
een oldtimerbeurs voor motors en brommers,

twee beurzen achter elkaar in het Noorden dat gaat niet, als standhouder vind ik het niet verkeerd, daar ik leuk verdiend heb,
maar eerlijk moet ik zeggen dat lukt volgend jaar niet meer,
de voorkeur van mij gaat na Assen, die heeft mogelijkheden om te groeien,

Groningen is onzeker daar de beurs te koop staat,
Fred doet de beurs nu twee jaar alleen, en hij maakt diverse fouten,

vreselijke verhalen vertellen over assen, ik begrijp het wel, het is je inkomen,

maar als je de kans hebt om de beurs te verplaatsen naar assen, dan had je dat moeten doen, je moet met de tijd meegaan,

en luisteren naar je standhouders en je publiek, niet steeds bij de kassa gaan staan kijken hoeveel man er binnen komen, maar doe je rondje langs de standhouders, en vraagt aan het publiek hoe ze het ervaren hebben,

zo werd een Pakistaanse standhouder aan gesproken op hotelkosten
er waren problemen met boeken van hotels omdat Noordeslag gelijk viel met de motorbeurs,
Fred had geregeld dat standhouders in Haren konden slapen, maar de communicatie was erg verwarrend, de een kreeg een email dat het geregeld was, de andere hoorden niks meer,
de paki hoorden niks meer en had zelf een hotel geregeld, en op vrijdagavond toen de beurs open was kreeg de paki bericht dat het geregeld was, maar op zaterdag werd die aan gesproken om de hotelkosten te betalen,

De beurs gaat voor standhouders open om 9 uur, sta je daar in de rij te wachten om 10 voor negen, fred staat bij de slagboom, en precies om 9 uur gaat de slagboom open, dan kan je parkeren, maar sta je in de kou weer tien minuten te wachten voordat je de hal in gaat,

kom je in Assen aan kan je gelijk na binnen, een verademing,

ik heb me plaats voor volgend jaar al gereserveerd

Het is geklets dat deze beurs kleiner is dan Groningen, hij is gewoon veel groter,

hier geen 5 Pakistaanse standhouders, vier gehoorbeschermers stand,

Nick veel succes,

:P ik zal me mede standhouders inlichten zodat ze massaal Assen zullen boeken,

Gr Henk
Sterk verhaal wat erg bla bla en ongeloofwaardig overkomt.

Goed verdiend in Groningen maar er toch volgend jaar niet meer naar toe gaan.
Tuurlijk.
 
en, wederom weer iemand zijn 1ste post op MF :(
afgeven op motorbeurs Groningen, en Assen de hemel inprijzen.

Goed bezig jongens !

( als leek zijnde krijg ik geen positief beeld zo van ( organisatie ?? ) Assen, volgend jaar voor mij als protest: NO GO ! )
 
Laatst bewerkt:
Henk heeft op een punt gelijk, 2 beurzen op 30 km afstand van elkaar en met een week tussenruimte dat gaat niet, dan krijg je 2 halve beurzen en staan de bezoekers na een uurtje weer buiten.
Maar om nou in een stukje hier alle details te plaatsen over een mogelijke verkoop van het beursconcept, dat hoort niet.. Henk geeft aan op beide beurzen verdiend te hebben en geeft beide organisatoren evenzogoed een schop na....
Ik sta ook regelmatig op zakenbeurzen, en merk zo in het algemeen dat er aan elke beursorganistie wel eens iets schort, maar dat kan je meestal wel met de organisator oplossen! Mits je jezelf daar ook even voor inspant.

Maar eens kijken wat er volgend jaar gebeurd, of er een Motorbeurs in het Noorden overleefd of dat ze elkaar de nekslag hebben gegeven....
Ik ben van mening dat er zeker plaats is voor een beurs, er zijn genoeg mensen die liever een iets kleinere beurs bezoeken of Utrecht te ver vinden.


groet,

Pieter
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan