Wat is je motors grootste minpunt? #1

Zazza

MF veteraan
2 apr 2004
3.326
34
Achterhoek
Titel zegt het al, wat is volgens jou je motors grootste minpunt die je zelf hebt ondervonden.


mijne zijn tot nu toe de kappen.. verder heb ik 25KW B| dus dat zegt al alles :(
 
het grooste minpunt is al dat plastic wat er af moet voor onderhoud en die belachelijk geplaatste olievulplek waar je haast geen olie in krijgt zonder de helft van de motor onder de olie te krijgen.
grootste plus is al dat plastic wat je zo lekker uit de wind houd en de enorme bergruimte
:^
Zal wel niet hetzelfde model zijn, maar al die tupperware is inderdaad een tweesnijdend zwaard. Kijk nu al op tegen de volgende oliefilterwissel :(
 
Daar kunnen we kort over zijn: haar berijder!!!

Mijn 851 heeft power zat (100+ awpk), 't geluid van een formatie B17's, stuurt messcherp en gaat als een raket ZONDER de spreekwoordelijke draaikolk in de tank (1:18-1:20) maar heeft 1 groot nadeel: De stuuruitslag is verrekte klein dus inparkeren in de garage is een ramp. Gelukkig heb je op de weg alleen je knieen en pak em beet 1 cm vrije slag nodig. Helaas heb ik nog steeds een halve cm chickenline over op mijn Diablo voorband dus theoretisch moet 't nog platter kunnen.....maar ja dan zitten m'n uitlaten & m'n teensliders in de weg.GRRRR!

851 groeten, Peter
 
Terug
Bovenaan Onderaan