Wat vinden jullie van me motor

ik heb gewoon een schijthekel aan vulcans om dat het in de basis in- en inslechte dingen zijn, ontwerp, uitvoering, alles is zwaar kut aan zo´n ding, en ik weet het uit ervaring van het werken bij een motorzaak....


verder heb ik geen probleem met wat voor merk dan ook , tenzij bewezen kutkwaliteit dus he.....
 
Ok Doc, wat dacht je van:

"het grote zwaar klote motoren topic"?

;)

Daarbij zou ik je toch adviseren niet te veel tegen Mr Spock aan te schoppen.
Die lui kennen geen emoties zo als jij en doden dus zonder probleem.
 
Wil je het echt weten???








Nog te lelijk om op te poepen :Y :Y *O* *O* _O- _O-


Altijd leuk dat soort opmerkingen,...daar heeft de eigenaar echt wat aan.

Eigenlijk bedoelde je te zeggen,..leuke fiets, maar niet mijn smaak, in iedergeval veel plezier ermee.

Ach wijsheid komt met de jaren,.... B| Ook voor dhr. Bral die als medewerker in een motorzaak toch beter zou moeten weten dan zo dom te brallen,.. :N
 
Altijd leuk dat soort opmerkingen,...daar heeft de eigenaar echt wat aan.

Eigenlijk bedoelde je te zeggen,..leuke fiets, maar niet mijn smaak, in iedergeval veel plezier ermee.

Ach wijsheid komt met de jaren,.... B| Ook voor dhr. Bral die als medewerker in een motorzaak toch beter zou moeten weten dan zo dom te brallen,.. :N

Inderdaad, japiejo5, verstand komt met de jaren...

Post van Japiejo5 in topic 'Wat staat er te koop (in Zweden)???'

iets met pot, ketel, zwart, enz...


:X
 
Maar dat doe je toch hier,...heeft TS net deze motor gekocht,...geef jij m een klote gevoel,...ik vind,..maar wie ben ik,..dat niet kunnen.
het ligt niet aan mij toch dat iemand iets koopt waar hij...enfin.....


je een beetje inlezen voor je geld uitgeeft kan nooit kwaad.....
 
Laat maar horen
Ik heb niet zoveel technisch vernuft als andere reagluurders hier, maar ik vind het (zeker voor een fiets van 10 jaar oud) in ieder geval een leuk ding om te zien.
Het belangrijkste is natuurlijk dat je um zelf mooi vind, maar het is wel lekker als er mensen zijn die die mening delen.

VEEL PLEZIER ERMEE BOSSIE!!

ps. weet je waarvandaan hij geimporteerd is?
 
bossie00 vraagt om andermans mening,
Dus dan mag je toch gerust zeggen dat je m lelijk vind?

Ik vind hem oerlelijk in elk geval.
Maar ik hoop dat hij er zelf heel blij en en gelukkig mee is!
 
Laat maar horen

JeugdSentiment.... mijn eerste motor. Maar ik had een zwarte met een DuckTail. :Y

Kreeg wel erg veel last van mijn rug op de lange afstanden en uiteindelijk koos ik toch voor het knee-downen. *O*
En dat zag er niet uit op zo'n Vulcan. :N
Dus....

Leuke fiets.... véél plezier!! :W

full
 
niet echt mijnstijl ma ik hoop dat je er geluk mee hebt! Als Sportster rijder moet ik ook tegen comentaar kunnen zal op een vulcan ook welzo zijn zeker ???
 
Veel plezier er mee, en om Bral bij te vallen; veel succes, je zal het nodig hebben. :Y
Ik vind ze best leuk om te zien, en zolang ze lopen klinken ze ook wel lekker, maar het zijn echt de allerslechtste blokken die Kawasaki ooit heeft durven bouwen. ;(
 
Altijd leuk dat soort opmerkingen,...daar heeft de eigenaar echt wat aan.

Eigenlijk bedoelde je te zeggen,..leuke fiets, maar niet mijn smaak, in iedergeval veel plezier ermee.

Ach wijsheid komt met de jaren,.... B| Ook voor dhr. Bral die als medewerker in een motorzaak toch beter zou moeten weten dan zo dom te brallen,.. :N
Uiteraard wens ik de topicstarter erg veel plezier met z'n motor, tenslotte is het een hobby om trots op te zijn, maar ik vind dit soort motoren nu eenmaal spuuglelijk.
Als je vraagt om een mening moet je ook niet bang zijn voor een negatief antwoord. Uit mezelf zou ik de TS echt niet gaan mailen o.i.d. met negatief commentaar over zijn motor.

Zelf heb ik een VFR800FI en als iemand dat een drol op wielen vindt, dan is dat zijn/haar gebrek aan smaak, maar mij heb je d'r echt niet mee. Laat je vooral niet te veel leiden door meningen van anderen en daarmee heb ik alles gezegd...

Had ik al gezegd dat die motor van de TS uber lelijk is ;)
 
dat is helemaal waar, en daarom rijden we ook geen vulcan´s, die klappen namelijk na elke drie bochten spontaan weer uit elkaar......hoe vaak je de bende ook reviseert......
8-)

@ ts erg mooi brommertje hoor, een paar kleine details zou ik anders maken maar ik frot graag.
lees, achterlicht kentekenplaatverlichting en spiegels moet spiegel worden.

BRAL, wat een onzin joh, een maat van mij heeft een vulcan die al ruim 110000 km heeft gelopen en nog steeds perfect rondsnort.
Dit alles zonder grote problemen te hebben meegemaakt met de fiets, gewoon netjes onderhouden en rustig warmrijden en je komt een heel end.
 
wat een onzin joh, een maat van mij heeft een vulcan die al ruim 110000 km heeft gelopen en nog steeds perfect rondsnort.
Dit alles zonder grote problemen te hebben meegemaakt met de fiets, gewoon netjes onderhouden en rustig warmrijden en je komt een heel end.

Ligt dat er misschien ook nog aan welk model je hebt, dit is nog het oude model, zal neem ik aan toch wel een groot verschil zijn met latere VN1500 Classic. Of is dat hetzelfde blok?
 
Ik vind deze motor wel iets hebben, helemaal niet lelijk!
Ikzelf heb alleszins veel plezier gehad aan mijn Vulcan 1500 uit '93, geen problemen mee gehad,enkel de spanningregelaar maar dat is niet merkgebonden, een blok dat echt heel goed presteert en bij normale rijstijl is een zeer matig verbruik mogelijk.
Gewoon altijd rustig warmrijden(daar zijn die blokken wel gevoelig aan) en het normale onderhoud geven en dan heb je een motor voor vele jaren plezier
;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan