Hallo,
Na een paar maandjes op een Ltd 454 te hebben gereden als her opstapper, heb ik mijn ltd uit 86 kunnen verkopen.
ik wilde graag een wat sportieve motor terug en ben ik wezen kijken voor een Gpz 900R , maar durfde dat eigenlijks niet aan, omdat ik zelf vind dat ik nog niet zelf verzekerd genoeg was op de motor.En die 900 remt natuurlijk wat sterker op de motor enzo, en ik merk dat ik nog wel eens haaks een bochtje neem en nog niet echt de grens van de motor ken.
Dus om mij zelf een beetje te beschermen, heb ik een Gpz 400 gekocht uit 1996.(600cc was de max voor mij)
Dacht eerst dat de motor ouder was en op 1996 pas was ingevoerd of op kenteken gezet, maar hij is volgens het kenteken echt van 96. dus ik denk 1 van de laatste,of overjarig model.
De motor rijdt erg lekker, en merk dat ik met 120 kg op de snelweg toch nog soepel 120 a 130 km/u kan rijden met deze lichte fiets. valt niet tegen.
Nu komt mijn vraag, Ik kan wel een wphb handboek vinden, maar geen instruktieboekje .
Wie kan mij vertellen hoe die digitale tankmeter werkt op de tank. Toen ik hem van de week op ging halen, toen was de tank bijna leeg. Ik draaide de snelweg op en trok een beetje door,toen ging het rode lampje Warning knipperen. ik dacht shit ik heb weer wat gekocht,ding is iets niet goed.Bijmij weten is rood gevaar en oranje een waarschuwing.Maar zag gelijk op de tankmeter dat het laaste blokje knipperde en een E in stond.
Is het nu zo dat als je tank bijna leeg is dat dan het laatste blokje knipperd en dat ie dan ook af en toe het warning lampje op het stuur laat knipperen? dat lampje knipperd ook als de standaard uitstaat. Wie kan mij dat vertellen, en mss heeft iemand voor mij een instrucktie boekje ,of weet een linkje ervoor.
Btw het is een Kawasaki GPZ 400 uit 1996 met zo`n 40.000 km op de klok.Met de wel bekende rode kleur en digitale tankmeter op de tank.
Gr skunk
Na een paar maandjes op een Ltd 454 te hebben gereden als her opstapper, heb ik mijn ltd uit 86 kunnen verkopen.
ik wilde graag een wat sportieve motor terug en ben ik wezen kijken voor een Gpz 900R , maar durfde dat eigenlijks niet aan, omdat ik zelf vind dat ik nog niet zelf verzekerd genoeg was op de motor.En die 900 remt natuurlijk wat sterker op de motor enzo, en ik merk dat ik nog wel eens haaks een bochtje neem en nog niet echt de grens van de motor ken.
Dus om mij zelf een beetje te beschermen, heb ik een Gpz 400 gekocht uit 1996.(600cc was de max voor mij)
Dacht eerst dat de motor ouder was en op 1996 pas was ingevoerd of op kenteken gezet, maar hij is volgens het kenteken echt van 96. dus ik denk 1 van de laatste,of overjarig model.
De motor rijdt erg lekker, en merk dat ik met 120 kg op de snelweg toch nog soepel 120 a 130 km/u kan rijden met deze lichte fiets. valt niet tegen.
Nu komt mijn vraag, Ik kan wel een wphb handboek vinden, maar geen instruktieboekje .
Wie kan mij vertellen hoe die digitale tankmeter werkt op de tank. Toen ik hem van de week op ging halen, toen was de tank bijna leeg. Ik draaide de snelweg op en trok een beetje door,toen ging het rode lampje Warning knipperen. ik dacht shit ik heb weer wat gekocht,ding is iets niet goed.Bijmij weten is rood gevaar en oranje een waarschuwing.Maar zag gelijk op de tankmeter dat het laaste blokje knipperde en een E in stond.
Is het nu zo dat als je tank bijna leeg is dat dan het laatste blokje knipperd en dat ie dan ook af en toe het warning lampje op het stuur laat knipperen? dat lampje knipperd ook als de standaard uitstaat. Wie kan mij dat vertellen, en mss heeft iemand voor mij een instrucktie boekje ,of weet een linkje ervoor.
Btw het is een Kawasaki GPZ 400 uit 1996 met zo`n 40.000 km op de klok.Met de wel bekende rode kleur en digitale tankmeter op de tank.
Gr skunk