weer een meid aangemeld

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vond het al zooo ontzettend lang duren, maar toch hoor... Gelukkig. Niet dat iets ouder erg is. In tegendeel zelfs. Ik, als studentje zijnde, vind... :X
Het lijkt mij het beste om maar gewoon nix meer te zeggen, dus ik zeg maar zo, ik zeg maar nix. :}


Lekker rustig.... }) :+

En verder......

full
 
Eerst maar eens hartelijk welkkom!

En as usual, veel reacties betekend leuke meid... En jawel, het klopt weer eens. Wens je alvast veel succes met je examen. En mocht je het niet halen wil ik best een klein stukkie voor je omrijden om je op te halen. Wat betreft eerste motor, ligt eraan wat je mooi vind maar ik ben begonnen op een Aprilia RS 125 heerlijk stuur motortje. Een geknepen SS vind ik nix. Sta je voor een verkeerslicht word je der uit gereden door een Fiat Pinda....
 
zo het testosteron-nivo stijgt er weer over... :) als ik dat allemaal zo lees...wil je bij mij achterop...of bij mij??? of nee toch liever bij jou..hehehe...goed hoor :)
 
zo het testosteron-nivo stijgt er weer over... :) als ik dat allemaal zo lees...wil je bij mij achterop...of bij mij??? of nee toch liever bij jou..hehehe...goed hoor :)

Waaaat? Jij wil het ook vragen maar je durft het niet gewoon niet te vragen! Bij mij mag bijna iedereen achterop, als ie maar niet zwaarder is dan mij plus motor. Rijd zo lastig. :+
 
...
Een geknepen SS vind ik nix. Sta je voor een verkeerslicht word je der uit gereden door een Fiat Pinda....

Zeg ff minderen, you know me!! ik word er NIET uitgereden door een fiat Pinda!!
je mag best een geknepen SS nix vinde, maar je mag niet liegen

EDIT: sorry voor het tijdelijk vervuilen van je topic.
 
Hoi, honda vfr 400r is een super motor om mee te beginnen.
Deze motoren zie je niet veel,dus je bent redelijk origineel met zo'n motor.
 
HE welkom op MF, suc6 met lessen. In een keer halen moet kunnen. Ik heb hem ook in een keer gehaald (ook een meid en 20 jr, duzz). Idd misschien tot op de mega meeting
 
had kunnen weten dat het een lekkere meid was aan het aantal replies te zien.
Moet zelf ook afrijden in maart, hopelijk in een keer anders red ik het vast niet meer voor april (schijnt dat die datums massaal worden ingekocht door rijscholen).
Anywayz.....
Welkom!!!!!!!!
 
welkom ! :)
tip: zoek eens op google naar cbf250 .. enig nadeel aan deze nieuwe motor: 20 pk en 20 nm koppel maar.. (wat zal resulteren in een 130 km/u top ofzo) of de kawa zzr250 (maar die is vrij duur voor beginner) of een teruggentunde (of als je uit Nederland komt: geknepen) tweedehands gs500 of er-5 (als je er dan toch nog eentje vindt)
 
welkom :}

Probeer een 600cc als beginnermotor; kan je twee jaar met begrenzing rijden en heb je na die twee jaar een 'volwassen' motor. De meeste 600's zien er m.i. beter uit als <600...
 
hallo!! :9 da ziet er goed uit!

...

ben zelf ook net nieuw hoor!

maarre... ik zou voor een kawa ZXR 400 gaan!

greets Bob
 
Welkom op het motor-forum *D . Is wel slim om je rijbewijs voor die veranderingen te halen, daarna is het vast moeilijker ja. En ik heb als beginnersmotor een Honda VTR250. Die gaat er voor mei uit, want mijn cbr staat al te popelen. Maar ik vind het tot nu toe een fijne beginnnersmotor. Maar zoals je al zei: eerst dat papiertje maar halen.

Oh ja, misschien heb je wat aan deze website: www.25kw.com
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan