• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

weer een motorrijder achter de computer

Brompot

Die hard MF'er
Lid geworden
3 jan 2004
Waarderingsscore
1
Hallo allemaal

Omdat ik toch al maanden op deze site rondkijk en omdat het motorrijden een beetje minder leuk is met al die pekeltroep heb ik me nu ook maar aangemeld.

Even een korte c.v....

Mijn naam is Arno en ik ben bijna 22 jaar en heb dus ook bijna 4 jaar mijn motorrijbewijs. Natuurlijk heb ik eerst mijn echte rijbewijs gehaald en daarna het het autorijbewijs. ;)
Ik woon in Brummen dat ligt ergens tussen Zutphen/Arnhem/Apeldoorn. Een leuke omgeving om rond te rijden alleen word je hier geterroriseerd door de 30 en 60 -zones en de daarbij horende lange armen der wet.

Vergeet ik bijna over mijn motor te vertellen... Momenteel heb ik een cbr 1000 f dcbs uit 1993. Eerst had ik een (25kw) suzuki GS500e. In de toekomst wil ik een Blackbird kopen. Of toch een een Falco ;? of een Africa Twin of...of... |(
Daar komt voorlopig nog niks van want ik studeer nog en heb dus weinig geld en ik ben te lui om te gaan werken. :Z

Groeten van Arno!

Leuk dat je je hebt aangemeld! *D

full

Joh nummer een

welkom
ik hoop dat je hier veel plezier en info haalt van het forum

Ik ben blij verrast door het liefdevolle welkom!

Ik krijg helemaal een warm gevoel van binnen! Of komt dat door de grote hoeveelheid vrouwelijke reacties? *D

zometeen gaan ze ook nog om foto's vragen...

Ik ben blij verrast door het liefdevolle welkom!

Ik krijg helemaal een warm gevoel van binnen! Of komt dat door de grote hoeveelheid vrouwelijke reacties? *D

zometeen gaan ze ook nog om foto's vragen...

F o t o

:+

The Mailman bezorgt u als nieuwe gebruiker het volgende bericht:

---------------------------------------------------------------------------------
Waarschuwing: het gebruik van Motor-Forum is sterk verslavend! Overmatig gebruik kan leiden tot een verhoogde hartslag, RSI-verschijnselen, stress, verminderde eetlust, slapeloosheid, onverschilligheid t.o.v. de rest van de wereld, verminderde zin in sex, psychoses en andere aandoeningen.

Bij verschijnselen van verslaving belt u met Stichting Korrelatie of wendt u zich tot het topic
ik ben verslaafd aan deze site, heb JIJ dat ook?
---------------------------------------------------------------------------------

The Mailman bezorgt u als nieuwe gebruiker het volgende bericht:

Waarschuwing: het gebruik van Motor-Forum is sterk verslavend! Overmatig gebruik kan leiden tot een verhoogde hartslag, RSI-verschijnselen, stress, verminderde eetlust, slapeloosheid, onverschilligheid t.o.v. de rest van de wereld, verminderde zin in sex, psychoses en andere aandoeningen.

Bij verschijnselen van verslaving belt u met Stichting Korrelatie of wendt u zich tot het topic
ik ben verslaafd aan deze site, heb JIJ dat ook?

Bedankt voor de waarschuwing! Helaas is het al te laat voor me. Mijn rechterhand is steenkoud en ik kan niet meer fatsoenlijk meer de knoppen van mijn muis indrukken. Er is maar één oplossing mogelijk;

Ik ga met links oefenen!

Bedankt voor de waarschuwing! Helaas is het al te laat voor me. Mijn rechterhand is steenkoud en ik kan niet meer fatsoenlijk meer de knoppen van mijn muis indrukken. Er is maar één oplossing mogelijk;

Ik ga met links oefenen!

Links is een goed idee. Ik realiseer me opeens dat ik al maanden met links zit te klikken. Gaat perfect!

kom zelf uit Zutphen, en heb een GSX-R 750W uit 1992

aha...je bent zeker één van diegenen die geluidsoverlast veroorzaken bij Leesten door rond te scheuren op 'het circuit'

Mooi werk man! Ik vind alleen dat in die bochten altijd zoveel rotzooi op de weg ligt. En natuurlijk staan de lantarenpalen aan de buitenkant van de bocht. Dat is ook wat minder uitnodigend.

Ik zal er eens op letten of ik je zie rijden.

Welkom op het Motor-Forum, Arno...

het forum voor de échte motorliefhebber... :P

Terug
Bovenaan Onderaan