oehTie
MF veteraan
en jah hoor, lekkere rotonde, die je altij neemt, vlakbij huis, alleen dit keer heeft er een imbicidibiel een olievlek achter gelaten. Pak en beet 30 km/uur, dr zat n auto voor me anders was het misschien nog wel meer geweest, eerste kwart gaat lekker, 2e begint goed maar precies ut moment dat ik mn motor recht wil trekken om de andere kant op schuin te leggen glijd mn achterwiel weg.
Even was ik bang dat de motor een lantarenpaal mee plat zou leggen maar die miste hij op een haar na, hij kwam half op, half voor de stoep tot stilstand. Ikzelf had minder geluk, rolde 1 keer om en bleef op mn rug doorschuiven, tot de stoep. Daar tegenaangeknald (geen aanrader!) nog een paar keer omgeslagen en met mn rug naar de weg stil komen te liggen.... tievus wat doet mn kont pijn na zo'n stoeprandje........
Schade:
Linker beschermkap valbeugel (hulde aan die beugel, amper kuipwerk naar de filikote)
linker spiegelkap in 2en gebroken en de spiegel in pak n beet 500 stukjes + verbogen dus je ziet nix
linker kofferdeksel zit een scheur in en beetje geschuurd.
ut lampje van mn klok is van de schrik overleden...
mn kleding ziet er wonder boven wonder onbeschadigd uit. Maar morgen maar eens goed kijken in hoeverre ook dat vervangen mag gaan worden.....
Voor de snelheid valt ut dus behoorlijk mee. Misschien ook dankzij het gewicht dat de motor niet over de stoep is omgeslagen. De auto achterme schrok van mn crash en ging ook vol in zn remmen, ook hij leek even weg te slippen zei die achteraf maar stond gelukkig op tijd stil.
goed ik ben dus net thuis, motor is door een paar gestopte koekblikkers overeind geholpen en met het voorwiel over het stoeprandje heen geduwd.
naar huis rijden was gelukkig geen probleem maar ik mis een knipperlicht en een spiegel
eerst slapen, morgen maar eens kijken of ik jack motoren kan bereiken of anders goedhart.... kwil nie koekblikken maar heb weinig keus anders....
kheb overigens nog even gewacht op de brandweer, die heb ik nog gebeld. ze zijn de vlek nu aan het wegspuiten... ook hulde voor hen!
Even was ik bang dat de motor een lantarenpaal mee plat zou leggen maar die miste hij op een haar na, hij kwam half op, half voor de stoep tot stilstand. Ikzelf had minder geluk, rolde 1 keer om en bleef op mn rug doorschuiven, tot de stoep. Daar tegenaangeknald (geen aanrader!) nog een paar keer omgeslagen en met mn rug naar de weg stil komen te liggen.... tievus wat doet mn kont pijn na zo'n stoeprandje........
Schade:
Linker beschermkap valbeugel (hulde aan die beugel, amper kuipwerk naar de filikote)
linker spiegelkap in 2en gebroken en de spiegel in pak n beet 500 stukjes + verbogen dus je ziet nix
linker kofferdeksel zit een scheur in en beetje geschuurd.
ut lampje van mn klok is van de schrik overleden...
mn kleding ziet er wonder boven wonder onbeschadigd uit. Maar morgen maar eens goed kijken in hoeverre ook dat vervangen mag gaan worden.....
Voor de snelheid valt ut dus behoorlijk mee. Misschien ook dankzij het gewicht dat de motor niet over de stoep is omgeslagen. De auto achterme schrok van mn crash en ging ook vol in zn remmen, ook hij leek even weg te slippen zei die achteraf maar stond gelukkig op tijd stil.
goed ik ben dus net thuis, motor is door een paar gestopte koekblikkers overeind geholpen en met het voorwiel over het stoeprandje heen geduwd.
naar huis rijden was gelukkig geen probleem maar ik mis een knipperlicht en een spiegeleerst slapen, morgen maar eens kijken of ik jack motoren kan bereiken of anders goedhart.... kwil nie koekblikken maar heb weinig keus anders....
kheb overigens nog even gewacht op de brandweer, die heb ik nog gebeld. ze zijn de vlek nu aan het wegspuiten... ook hulde voor hen!
Laatst bewerkt:

en je Pan ook niet zo veel schade....die beugels zijn echt top op een Pan, me breortje heeft m ook op zn kant gehad en alleen een kras op de kap v/d beugel......
en je motor
...

). Ik heb met het koekblik ook een ongelukt gehad op een dubbel oliespoor - het was zo glad dat ik, degene waar ik tegenop reed en de politieagenten die het kwamen verbaliseren veel moeite hadden om ons rechtop te houden - en ondanks dat er dus duidelijk olie lag en ik een rechtsbijstandsverzekering heb, kon de verzekering met geen enkele mogelijkheid bewijzen dat de wegbeheerder in gebreke was gebleven (van wie is die olie bv.?). Dus geen vergoeding door de wegbeheerder
.

)