Welk merk motor rijden we?

Welk merk motor rijden we?

  • Honda

    Stemmen: 55 18,9%
  • Kawasaki

    Stemmen: 62 21,3%
  • Suzuki

    Stemmen: 68 23,4%
  • Yamaha

    Stemmen: 53 18,2%
  • BMW

    Stemmen: 10 3,4%
  • Ducati

    Stemmen: 13 4,5%
  • Aprilia

    Stemmen: 12 4,1%
  • Ander merk

    Stemmen: 18 6,2%

  • Totaal aantal stemmers
    291
Ik heb hier een Ducati voor asfalt
en een KTM voor het echte ragwerk op zand....heerlijk.
 
HONDA dus :} .
Al 6 jaar dezelfde VFR750 en af en toe een fire blade (rijd alleen lekker boven de 160 :]

gr Axel
 
Yamaha. Ik weet zelf niet waarom maar heb voor dat merk sinds ik me voor motoren begon te interesseren (rond mijn 12e jaar) al een zwak gehad.
 
Klein protest tegen pol in topic! '(

A: De in mijn ogen echt legendarische merken worden hier op een hoop gegooid. Het kan ook best leuk zijn om te zien per merk. BSA/Triump/MV/ Laverda enz.
Dus mogelijkheid tot aanvul werk merk s.v.p. (vraagje Mod's ?)

B: Ik mag maar 1 keer stemmen maar rij op 2 merken motoren.! |(
 
Kvind Suzuki natuurlijk het gaafst(heb een SV650S), ben altijd trouw aan merken die me goed bevallen, ookal vind ik andere motoren van andere merken ook heel mooi, Ducati bijvoorbeeld. Maar Soes staat al vanaf m'n 5e op No. 1. Heb wel op m'n 14 e een Yam XT gehad en die blijf ik oergaaf vinden.
 
Ik wilde eigenlijk 2x op honda stemmen, 2 honda motoren in bezit, maar dat mocht niet (slechts 1x stemmen mogelijk)

Ik heb alle merken reeds bereden (bezeten?).
Ik heb echter geen enkele voorkeur voor het 1 of andere merk.
Tot nu toe bevielen alle motoren goed op dat moment.
Er is dan tot nu toe geen enkel type wat nou echt mijn voorkeur geniet (mischien dan een 2-cilinder die een stukkie mooier geluid en een heel erg lekker koppel levert.)Maar of dat nu een TL of mijn huidige VTR moet zijn??????????

Kortom denk ik dat geen enkel hedendaags merk "slechte" motoren levert!
 
Rij op een YAMAHA, t'is mijn eerste motor, behalve de rijlessen nog nooit op een ander merk gereden, kan dus geen verschil maken qua rijden wel wat het uiterlijk betreft. (van de motor)
 
Ik had een optie op een 1996 kawa zx6r.
Maar had geen originele stickers,geen originele kleuren en geen garantie
dus maar een yamaha R6 gekocht.en nog steeds geen spijt van :9~
 
Terug
Bovenaan Onderaan