welke actie cam met video tagging?

GSmate

Die hard MF'er
18 dec 2005
289
16
Hoi Actie cam gebruikers, of geïnteresseerde...

Ik heb momenteel een Drift Ghost met video tagging en wil deze vervangen.

Nu lees ik veel narigheid over de Ghost 4K, waarin ik dacht een waardige opvolger gevonden te hebben, en vraag ik mij af of hier iemand is die wat ervaring heeft met verschillende camera's welke voorzien is van tagging? ( Ik kan hem namelijk niet vinden!)

Ik gebruik deze functie tijdens trainingen. Zodoende hoef ik geen uren aan beeldmateriaal door te spitten tijdens evaluaties...
 
ik heb net een hero7 gekocht als black friday deal. Video tagging zit erop, mode button gebruiken, of voice control
 
Oké, dat wist ik dus niet. Ik had al wel naar deze camera gekeken, maar niets over tagging gevonden.
 
ik heb net een hero7 gekocht als black friday deal. Video tagging zit erop, mode button gebruiken, of voice control

Ik heb het, nu ik er weer even naar gezocht heb, toch gelezen.
Het verschil tussen Drift en GoPro is dat de Drift alleen die stukjes vastlegt die jij markeert. De camera neemt wel op maar legt het pas vast als je hier opdracht toe geeft. Dit kost dus weinig opslag capaciteit .

Bij GoPro ben je constant aan het opnemen en markeer je een opgenomen stukje. Dit kost veel meer opslagcapaciteit.

Ik ben met name benieuwd welke camera het langst kan blijven draaien op een accu lading...ik denk dat met de huidige opslag capaciteit het niet zo veel uitmaakte of je constant opneemt of alleen de gemarkeerde stukjes...
 
ok ik begriip het verschil. beide nemen op, maar je drift 'removed' alles weer tenzij je een tagging doet en behoudt dan een periode ervoor, en erna. Mooie functie, maar niet voor mijn gebruik. Ik heb 30% korting gekregen. Dus een Hero 7 Black voor € 300 ipv 429
 
Wat voor narigheid heeft de Ghost 4K? De remote is ruk en ik weet niet of ie een flinke regenbui zal overleven zonder waterdichte behuizing, maar een normaal buitje gaat best. Even wennen is van 160 naar 140 graden, maar al met al zit ie regelmatig op mijn helm en hang ik de Ghost-S er nog maar weinig aan.
 
Wat voor narigheid heeft de Ghost 4K? De remote is ruk en ik weet niet of ie een flinke regenbui zal overleven zonder waterdichte behuizing, maar een normaal buitje gaat best. Even wennen is van 160 naar 140 graden, maar al met al zit ie regelmatig op mijn helm en hang ik de Ghost-S er nog maar weinig aan.

Ik lees veel over slechte connectie met afstandsbediening en een afstandsbediening die vergeleken met de vorige afstandsbediening een paar stappen terug is ( kleine knoppen en kort riempje...), problemen met laden, dat hij niet altijd opneemt of dat hij na 10 sec uit schakelt en natuurlijk het geluid... en nog tal van andere vage klachten...

Begrijp mij goed, ik heb nu de ghost HD en redelijk tevreden. Met name tagging is ideaal voor mij. En een goede afstandsbediening is essentieel voor mij. Ik heb echter een nieuwe telefoon en iPad en kan nu niet meer de app gebruiken. Ik heb al contact gehad en kreeg te horen dat de app niet begewerkt gaat worden naar iOs11. Wel kan ik een 4K krijgen met 40% korting...

Dus vandaar de afweging...
 
Terug
Bovenaan Onderaan