TS gebruikt de motor voor woon/werk, dus ik vind vele adviezen behoorlijk onzinnig.
Ogen wel stoer hoor, maar weinigen kunnen die semi-slicks waarmaken.
Maxxis banden warmen slecht op, tenzij hij de brommer in de schuur met bandenwarmers heeft staan.
Pilot-powers zijn perfecte banden, heb daar behoorlijk mee kunnen doorjassen in koude en natte omstandigheden, warmen snel op en droog ook perfect. De kleef/levensduur verhouding is ook zwaar ok.
Maar voor woon werk zijn deze wellicht ook te "zacht" dus de pilot road of elke andere sportiever wegband moet ook goed gaan.
en boomhauer, we weten nu wat jij niks vind, welke band raad jij dan wel aan?
beste banden zowel voor als achter op sm die ik heb gehad waren supercorsa SC1 en SC2 (ik zou SC2 achter aanraden SC1 is zacht, goed voor vooraan, maar achter slijt hij nog al snel)
nu rij ik met maxxissen , en die vind ik ook goed, alleen slijt snel, en met de SC had ik meer dan 2000km gedaan (met rmz450) en die maxxis zit na 800km er al bijna door. en qua grip zijn ze niet zoveel beter (zoniet hetzelfde) dan SC's wat eigenlijk niet zou mogen (voor slick die relatief weinig km aankan)
ik ga die precut slicks weer laten opsnijden als het profiel weg is... is niet legaal, maar wat is er wel legaal aan omgebouwde crossers op straat?
vind het grote nadeel aan SC's dat ze duur zijn... maar ja, je doet er wel 2.5 keer zo lang mee...
meeste mensen die competitie doen zijn heel tevreden van de michelin slicks... maar die zijn heel duur....
oja: regenbanden: niet doen op droge weg, breekt heel makkelijk uit...
en met achterband doe je wss geen 100km op het droge
die site racingbikes, damn das goedkoop! ga ik nog voor rijden zelfs! in belgie betaal je voor die michelin slicks zeker 1.5 keer zoveel...
edit: als het voor de TS alleen woonwerk verkeer en af en toe eens knallen is.. zou ik toch de supercorsas SC2 proberen, of michelin pilot power, weet niet hoe 'sportief' (
) hij rijdt.