Welke betrouwbare SM?

sub4sec

MF veteraan
22 jan 2004
3.547
0
Heb al eea bekeken maar kan er niet wijs uit worden. Wat is onder de SM`s nu wat de (oudere) cbr600 zeg maar is voor de toursports (en misschien de gsxr voor de supersports)? Betrouwbaar, betaalbaar en toch erg leuk. Als je naar iets dergelijks onder de sm`s op zoek bent, waar kom je dan uit? Mag voor mij ook omgebouwde crosser oid zijn. Iemand wat advies?
 
crf450x

Mist alleen op het punt "betaalbaar" '(

De laatste Husky's doen het trouwens ook erg goed :Y
 
Betrouwbare SM, bestaan die echt :o , wie maakt die dan? :P


De tegenwoordige sm zijn wel goed hoor (laatste 2-3 jaar) daarvoor willen ze nog wel eens een probleempje geven
 
allemaal verschillende haha :) wat raden jullie aan? zal de fiets buiten stallen, alleen voor plezier berijden en heb geen plannen er veel aan te veranderen e.d., kortom geld aan uit te geven.

edit: beetje kort door de bocht dit, maar bedoel te zeggen dat een husq teveel van het goed is :)
 
Laatst bewerkt:
Gewoon een nieuwere sm kopen.

Ktm-Husky husaberg of zo. Komen alleen met 2 jaar garantie.

Maat van me heeft en KTM 660 te koop hier op het forum.
Enne als je genoeg bied kan je mijn husk 450 smr ook wel overnemen (heeft nog fabriek garantie)

Kortom, lekker gaan testrijden en zoek wat je mooi vind en lekker rijd.

;)
 
allemaal verschillende haha :) wat raden jullie aan? zal de fiets buiten stallen, alleen voor plezier berijden en heb geen plannen er veel aan te veranderen e.d., kortom geld aan uit te geven.

edit: beetje kort door de bocht dit, maar bedoel te zeggen dat een husq teveel van het goed is :)

en mooie xtx goed en betrouwbaar.
het is wel geen hardcore sm maar rijdt goed.super :] :9~ :}
 
A: Wat is je Budget?
B: Voorkeur voor merk?
C: 2takt of 4 takt?
D: Waar wil je hem voor gebruiken?

dat zijn toch wel zaken waar je eerst aan uit moet zien te komen,of je moet met puntA niks te maken hebben dan vervallen automatisch de volgende 3 opties.

:] suc6 en wijsheid met je keuze!
 
Okee, husq`s heb ik al eens op gereden en dat vind ik erg lachen rijden, maar beetje zonde om buiten neer te zetten. Budget heb ik niet echt, als ik het echt mooi vindt kom uiteindelijk toch bij een husq oid maar ik zoekt iets dat niet zonde is om weinig te berijden, buiten kan staan en een deukje in bv een demper me niet zoveel kan schelen (dus ga er bv geen vervangingsdempers opzetten e.d.) als dat te krijgen is voor 2-3 prima, zo niet zal ik verder kijken.
4 takt heeft zeker m`n voorkeur. Gebruik? plezier, beetje raggen :) als toch een betere fiets wordt (wat ik eigenlijk niet wil, moet echt buiten staan en niet zo heeeel jat gevoelig ;) ) dan ook af en toe circuit meepakken.

Zoiets :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan