welke demper geeft mooiste en meeste herrie R1 -03

The Green Flash

MF veteraan
2 okt 2002
2.440
0
apeldoorn
even een vraag voor een vriend van me :?
is een laser hotcam een mooie demper en komt daar een beetje herrie uit?
of is een open yosimura beter?
wie weet wat ? het moet er wel 1 wezen die een mooi maar hard race geluid geeft.
alvast bedankt :)
 
even een vraag voor een vriend van me :?
is een laser hotcam een mooie demper en komt daar een beetje herrie uit?
of is een open yosimura beter?
wie weet wat ? het moet er wel 1 wezen die een mooi maar hard race geluid geeft.
alvast bedankt :)
Try thiss.....DEVIL SB2 als ik zeg LUID dan bedoel ik LUID ! ! ! ! !
full
 
weet je zeker dat ie past op een 2003 model??
en past dat high mount verloopje nog of moet er aan gebogen worden of zit er een deuk in ligt even toe als je wilt?
high mount is natuurlijk 10 keer mooier als gewoon :)
is de pijp zelf nog netjes om te zien ????

wat is je uiterste prijs ????????????????

ik hoor het graag van je .
grt jan.


Highmount bocht is gedeukt , optie is om hem te laten buigen of gewoon een nieuw highmount pijpje kopen.

Weet niet zeker of hij past op een 2003 model , maar dat kan je maat even uitzoeken lijkt mij.
Demper is verder netjes alleen achter een heeeeel klein krasje als je lang met commandant gaat poetsen is ie er bijna uit , helemaal eruit krijg je hem niet.


Uiterste prijs 175 euries , een zeer nette prijs dacht ik zo
 
Highmount bocht is gedeukt , optie is om hem te laten buigen of gewoon een nieuw highmount pijpje kopen.

Weet niet zeker of hij past op een 2003 model , maar dat kan je maat even uitzoeken lijkt mij.
Demper is verder netjes alleen achter een heeeeel klein krasje als je lang met commandant gaat poetsen is ie er bijna uit , helemaal eruit krijg je hem niet.




Uiterste prijs 175 euries , een zeer nette prijs dacht ik zo

ok ik ga het even navragen of het past op een 2003 model en wat zo,n nieuw verloop pijpje kost en dan hoor je morgen weer van me. :)
 
sja, die rvs zelfbouw pijp van jou mag dan wel luid zijn maar zal wel tering zwaar zijn en niet mooi :X

[me]Clover heeft een hotcam op m'n R1, lekker geluid, niet te asociaal.. gloednieuw gekocht voor 340 euro geloof ik.[/me]

Deze demper is niets zwaarder als de originele demper.......
Wat is hier niet mooi aan aanpas oordelen als je iets gezien hebt.

full
 
Ik heb zelf een Leovince op m´n R1.

Dit is een open demper (je kijkt er zo doorheen) maar met DB-killer goedgekeurd. Ook kan je het circuit er dan zo mee op.

Alleen zonder db-killer vind ik het geluid nog steeds niet top....

zou als je voor herrie wilt gaan, geen leo nemen. Schrap maar van je lijstje ;)
 
Heej, ik ben ook aan het kijken/shoppen voor een hotcam op mijn r1 uit 98, weet iemand of ik bij de highlevel uitvoering het duovoetsteuntje op een of andere manier kan behouden??

Zo ja hoe, wat, waar

Iedereen het beste in 2005
 
demper van 2 brother past zeker op alles motors je hoeft alleen een ander verloop stuk te kopen bij mij zit ie op me r6 en maakt een mage herrie echt je hoort hem overal boven uit akra laser bos enz is er niets bij bel anders even motopro ( www.motopro.nl ) die zijn inporteur van 2 brothers denk niet dat het veel kost hoor
 
Deze demper is niets zwaarder als de originele demper.......
Wat is hier niet mooi aan aanpas oordelen als je iets gezien hebt.

(Afbeelding)
zoals ik al zei, niet mooi...

misschien ben ik ook wel wat bevooroordeeld, heb hier en daar wat topics van je gelezen waar je zelfbouw dingen aan de man probeert te brengen..EN als men dan wat commentaar daarop had kwam je meteen met 1001 argumenten/foto's.. Mensen willen je spul, of niet.


Anyway: on topic! Zo'n Devil schijnt een hard geluid te produceren, maar smaken verschillen..en geen uitlaat geeft tenslotte nog het hardste geluid..
 
zoals ik al zei, niet mooi...

misschien ben ik ook wel wat bevooroordeeld, heb hier en daar wat topics van je gelezen waar je zelfbouw dingen aan de man probeert te brengen..EN als men dan wat commentaar daarop had kwam je meteen met 1001 argumenten/foto's.. Mensen willen je spul, of niet.


Anyway: on topic! Zo'n Devil schijnt een hard geluid te produceren, maar smaken verschillen..en geen uitlaat geeft tenslotte nog het hardste geluid..

Ik geef je volkomen gelijk over smaak,
valt niet te twisten.
Als ik mijn dingen, zoals je zo min over mijn dempers spreekt
maar verkoop,en dat gaat tot nog toe prima.
Ze doen precies het zelfde als de duurdere dempers,met een verschil de dempers van mij zijn makkelijk aan te passen qua geluid, en niet te duur.
Ik denk dat elke uitlaat fabrikant,met een paar rechterhanden ook zo klein zijn begonnen.
Ik doet dit puur als hobby ,
hoef er niet rijk van te worden.
Dus niet te vroeg oordelen, over iets wat je nog niet in het echt gezien hebt.

 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan