Welke filler voor kuipdelen?

Levoi

Die hard MF'er
30 aug 2015
561
255
Haarlem
Ik ben een kuipdeel aan het spuiten. Om de kleine schuurkrasjes weg te werken heb ik Albastine filler voor metaal en polyester gekocht ( spuitbus).
Ik weet niet wat dat doet, maar vullen in ieder geval niet. Zelfs na nat opschuren blijven de oude krassen duidelijk zichtbaar. Het is zelfs zo dat het beter leek voordat ik de spuitplamuur probeerde. Iemand ideeën?
 
Laat je goed adviseren,
Epoxy primer, spuitplamuur, spuitpolyester.., je ziet er is nogal wat voorhanden, op blank metaal epoxy, op geschuurde laklagen spuitplamuur
Maar als laatst altijd primer..😉
 
motip-2k-kunststof-plamuur-verharder-blik.jpg


Ik zou dit proberen.
 
Ik ben een kuipdeel aan het spuiten. Om de kleine schuurkrasjes weg te werken heb ik Albastine filler voor metaal en polyester gekocht ( spuitbus).
Ik weet niet wat dat doet, maar vullen in ieder geval niet. Zelfs na nat opschuren blijven de oude krassen duidelijk zichtbaar. Het is zelfs zo dat het beter leek voordat ik de spuitplamuur probeerde. Iemand ideeën?
Als het kleine schuurkrasjes zijn, is het dan niet makkelijker om deze er uit te schuren?
 
Ik ben een kuipdeel aan het spuiten. Om de kleine schuurkrasjes weg te werken heb ik Albastine filler voor metaal en polyester gekocht ( spuitbus).
Ik weet niet wat dat doet, maar vullen in ieder geval niet. Zelfs na nat opschuren blijven de oude krassen duidelijk zichtbaar. Het is zelfs zo dat het beter leek voordat ik de spuitplamuur probeerde. Iemand ideeën?
Jaah, idee om spuitbustroep compleet weg te donderen. Je moet begrijpen dat 'echte' spuitplamuur niet in een spuitbus te kopen is. Het is nagenoeg hetzelfse product als gewone 2knplamuur.

Als je zelf wil gaan stan te beunen kan je proberen met 2k plamuur te werken en het glad te smeren (en schuren). Koop wel een product voor op plastic ondergrond en anders even kunststofhecht primer voorzetten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan