Welke helm is dit

Geen idee maar grote kans dat het een helm is voor op een sneeuwscooter. Gezien het feit dat het vizier helemaal afsluit en extra rubber om de opening heen zitten. Vaak ik de voorkant ook groter omdat er een breathbox in hangt.

Hij is ook niet van kini die maken alleen maar RB spul
 
Laatst bewerkt:
Geen idee maar grote kans dat het een helm is voor op een sneeuwscooter. Gezien het feit dat het vizier helemaal afsluit en extra rubber om de opening heen zitten. Vaak ik de voorkant ook groter omdat er een breathbox in hangt.

Hij is ook niet van kini die maken alleen maar RB spul
Er zit helemaal geen vizier op, maar een crossbril.. :)
 
Deze is het niet, maar daar doet hij me met die gaasjes achter de ventilatie wel aan denken.

x_moto_black.jpg
 
Shark Raw niks voor je? Geen integraal, maar wel prima om computerspelletjes na te spelen of banken te overvallen. :)

Sideburn+Milan+2012+Shark.jpg
 
Nee, wil eigenlijk weten welke helm het is. Kan op het net absoluut niks vinden.

Meen op een andere foto iets van het Fox logo te herkennen maar googelen op Fox levert weer helemaal niks op.

:o
 
Nee, wil eigenlijk weten welke helm het is. Kan op het net absoluut niks vinden.

:o

Wat is de rede dat je wilt weten welke helm het is? Voor de carnaval of omdat je het werkelijk een mooi model vindt? In deze kleuren zal je hem wel niet kunnen kopen. Ik geloof niet dat Red-bull zijn logo's toestaat op productiehelmen.

Dus als je het voor de kleur doet zou ik zelf voor een goede helm gaan en deze laten spuiten.
 
Het gaat me puur om het model, ik vind hem gewoon gaaf en als ze nog te koop zijn wil ik er wel een hebben. Kleur is me dan worst.

;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan