mja, als je een SM gaat vergelijken met een duitse R1 uit 2004 dan ben je geestelijk nog niet zo ver. (edit: om sm te gaan rijdenIk zit in het zelfde geval, ook opzoek naar een SM maar ben bang dat ik te snel meer power wil. Ben daarom ook aan het kijken naar een SXV 550, met 70pk (een van de) sterkste Supermotards. Zijn alleen een stuk duurder en voor datzelfde geld haal je een R1 uit 2004 uit Duitsland.
mja, als je een SM gaat vergelijken met een duitse R1 uit 2004 dan ben je geestelijk nog niet zo ver.
zou ik ook zeggen als ik een 520 te koop had...op een 520 gereden
eigenaar vertelde mij dat de lc4 te zwak is een hij noemde de 525 een rammelblok
Juist ja! Vooral geen concessies qua vermogen Ik heb vandaag op een 520 gereden met supermoto wielen eronder . Dat is wel wat ik zoek. Alleen is dit de crossversie en is die waarschijnlijk alleen nog maar te krijgen met een hoop zandbakuren De eigenaar vertelde mij dat de lc4 te zwak is een hij noemde de 525 een rammelblok?
Maar het gaat wel zo`n ding zeg , stoplicht op groen en.... !
mja, als je een SM gaat vergelijken met een duitse R1 uit 2004 dan ben je geestelijk nog niet zo ver. (edit: om sm te gaan rijden)
Tja, het is maar waar je voorkeur naar uitgaat, ik vind een duke geen supermoto, als je naar een "hardcore"supermoto van KTM opzoek bent, dan moet je echt gaan kijken naar een 660 of iets van een 525 in SM trim denk ik. Mijn KTM heeft trouwens een beurt om de 5000 KM nodig, best acceptabel als je het mij vraagt, das precies wat ik er per jaar ongeveer mee rij en 1 beurt per jaar zou ik toch altijd doen, ongeacht de interval.
Laat je niks op de mouw spelden. Dit is echt onzin. Een 660 LC4 heeft goed power maar is alleen wat minder een smijtfiets en een 525 heeft het zelfde blok als een 520.De eigenaar vertelde mij dat de lc4 te zwak is een hij noemde de 525 een rammelblok?