Welke laarzen

whahahahahahahahaha!
Dat is een goede ja.
:P

Ik zal er eens even op m'n gemak naar kijken. Kijk; ik moet er natuurlijk niet all the way als agent uitzien want dat kan toch ook de bedoeling niet zijn :P
 
ik heb sinds 2 weken ook sidi vertebra 2 laarzen deze
(Afbeelding) om precies te zijn.

Hiervoor had ik had ik mqp titianium laarzen, maar daar zat een fout in, net boven de enkel stak een plaat een halve cm. naar binnen. Deze heb ik terug gebracht naar de winkel (1,5 jaar buiten de garantie), maar ze zagen er nog als nieuw uit. Met een beetje bijbetalen heb ik toen die sidi's gekocht en die zitten als gegoten.

Ze piepen en kraken alleen gigantisch met lopen.

oja en als je vrouw zegt dat ze te duur zijn, dan zeg je toch dat je op je eigen veiligheid niet moet bezuinigen


Die heb ik ook! Bevallen echt supergoed :} :} Ze zijn goed te verstellen op allerlei manieren zodat ze echt lekker zitten. En ja..... deze kraken en piepen ook..... 8-)
 
Ik ben net even naar de winkel geweest. Heb een kloontje van de BMW-laarzen van Baksteen besteld, mij instructeur raadde me die ook aan. Gore-tex, weet niet wat voor merk het nu precies is. 225 euro.
Het waren de enige die een beetje een hoge schacht hadden, als je lange benen hebt is dat zeker toegevoegde waarde :P
 
Die heb ik ook! Bevallen echt supergoed :} :} Ze zijn goed te verstellen op allerlei manieren zodat ze echt lekker zitten. En ja..... deze kraken en piepen ook..... 8-)
Ik heb ze ook sinds een week, maar wat kun je er nog meer aan verstellen dan het breder maken van de bovenkant? :?
 
Ik heb nu een paar weken een paar alpine stars s mx goretex, en ze bevallen heel erg goed, zitten lekker, zijn waterdicht, en ze piepen idd een beetje.

Je moet ze alleen een maatje of 3 groter kopen dan je eigen schoenmaat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan