Welke maat Sidi Laarzen Strada Mega Gore?

Bubba40

Rookie
28 jul 2003
5
0
Hoofddorp
Ik wil een paar Sidi Strada Mega Gore laarzen aanschaffen bij motorgoedkoop, maar ik weet nu niet welke maat ik moet nemen, ik weet dat ik bij Sidi's normaal een maat groter moet nemen, maar omdat deze al op de europese lest zijn gemaakt, breder dan normaal, weet ik niet of ik bij deze nu ook een maatje groter moet nemen, ik heb ze nog nergens kunnen vinden om te passen.
Ik hoop dat iemand ervaring met dit model heeft en mij dan even wil vertellen welke maat ik moet nemen?
 
Kijk uit dat je niet een te hoge wreef hebt voor de laars ( ik heb een vrij hoge wreef wat me beperkt in het aantal laarsen ).
 
De mega-cores hebben een hele maffe pasvorm ivm de normale sportieve sidi's, passen, hatsa. En de normale schoenmaat is ook geen peil op te trekken.

[me="The Beerhunter"]heeft drie verschillende 'normale schoenmaten'[/me]
 
De Mega Gore heeft een pasvorm om te huilen... pas een gewone Vertigo Tepor en een Vertigo Mega Gore en je hebt een heel andere pasvorm lengte is ok maar veel wijder en hoger, hele hoge wreef.... Heel vreemd... En dat voor 330 euri... Sowieso ben ik helemaal Sidi-af door hun Tepor 'kwaliteit'.
 
De pasvorm is anders dan die van de "normale" Sidi's, dat is waar. Maar om die nou "om te huilen" te noemen... Normale Sidi's passen mij bijvoorbeeld weer nooit: ook al neem ik twee maten te groot, dan nog zijn ze te smal. Maar dat wil niet zeggen dat de pasvorm daarvan per definitie slecht is. Die is voor mij alleen niet geschikt, dat is alles. De Mega Gores passen mij juist wél goed. Zoveel voeten, zoveel meningen.
 
Ter Maat in Nijmegen heeft vast wel een paar om te passen. Mijn vriendin heeft er laatst ook een paar gekocht. Ze heeft normaal maat 40 en heeft van deze laarzen maat 41. Pasvorm is voor haar perfect, beter dan de strada tepor. (die zijn overigens inderdaad bagger). Zeer goed alternatief voor de Sidi Maga Gore is de Oxtar Goretex racelaars, die ook nog eens veel goedkoper is.
 
Mmm, ik heb anders hele goeie ervaringen met de Strada Tepor Evo. Gebruik ze dagelijks en zijn na 2 jaar nog steeds waterdicht en zitten als pantoffeltjes.
 
Terug
Bovenaan Onderaan