Welke motor is dit?

tjalling85

MF'er
9 feb 2008
51
0
Heerenveen
Binnenkort ga ik beginnen met lessen en zodra ik een het rijbewijs heb wil ik uiteraard ook graag rijden. Nou ben ik een beetje aan het rondkijken wat er allemaal in de markt zit.

Ik kwam dit plaatje (hoop dat ie te zien is...) tegen op internet en vroeg mij of iemand weet welke motor dit is?
Alvast bedankt!
full
 
In de lijn van de Triumph Bonneville of de Thruxton.
Britse begin jaren 60 stijl in ieder geval! :Y

Maar kan ook nog goed iets van een Norton, Velocette, BSA o.i.d. zijn :Y

Iemand met veel kennis van die krengen en goeie ogen kan t je wel wat preciezer vertellen ;)
 
Tis een ouwe.

Waar je zonder helm op mag, kennelijk.

Met Jan-Paul of Ernst-Jan oid achterop... corpsballetjes :r

Maar waarom zou je het willen weten?
 
die auto is anders ook niet verkeerd :9~~


:Y Als IK mocht/kon kiezen.............. dan toch de auto :P

Maar on-topic: aan het logo op de tank te zien is het een Triumph :]

Wel een leuke motor om mee te beginnen ;) ook een goed begin van een cursus "hoe onderhoud ik een motorfiets en hoe houd ik hem rijdend" _O-

Is de foto trouwens wel uit die tijd? Kan net zo good retro-piccie zijn.
 
Laatst bewerkt:
Heel erg bedankt allemaal! Toch wel knap dat de meeste van jullie dat zo kunnen zien!

Het is niet een oude foto maar een reclame foto voor een kleding merk.
Maar ik vond de motor wel mooi! Ik hou wel van die oude machientjes. Ik ben alleen nog niet bekend met sleutelen dus zal 'm wel niet worden...
Gezien de prijs ook niet heb ik al gezien...
 
Laatst bewerkt:
Heel erg bedankt allemaal! Toch wel knap dat de meeste van jullie dat zo kunnen zien!

Het is niet een oude foto maar een reclame foto voor een kleding merk.
Maar ik vond de motor wel mooi! Ik hou wel van die oude machientjes. Ik ben alleen nog niet bekend met sleutelen dus zal 'm wel niet worden...
Zou je aan zo'n ding begin, leer dan maar sleutelen. Goede vriend van me heeft een Triumph en die komt meer dan eens op het volgende gezegde uit:
'Als er onder een Engelse motor geen druppeltje olie ligt, dan zit er geen olie in!'

Italianen staan bekend om hun onderhoudsgevoeligheid, maar die Britten kunnen er ook wat van! :Y
 
Haha ja ik wil wel rijden natuurlijk! Ga dan denk ik eerder voor een japanner.
wie weet er een model wat in de buurt komt? een oude CB of een Bol'd Or?
vind vooral zo'n stuur mooi!
 
Als dat reclame is voor kleren, vind ik ze nogal gay, maar die fiets ziet er inderdaad geweldig uit!
Goeie smaak :Y
 
En dan nu de vraag, wat voor een auto is het?









:+

Ik vind die auto in ieder geval spannender dan die motor.
 
Als ik het goed zie is het een Camaro SS convertibel, zeer mooie auto, en redelijk zeldzaam :Y :Y
 
Zou je aan zo'n ding begin, leer dan maar sleutelen. Goede vriend van me heeft een Triumph en die komt meer dan eens op het volgende gezegde uit:
'Als er onder een Engelse motor geen druppeltje olie ligt, dan zit er geen olie in!'

Italianen staan bekend om hun onderhoudsgevoeligheid, maar die Britten kunnen er ook wat van! :Y

Ja als je daar vol syntheet in gooit ligt het direct weer op de stoep _O-
 
Zou je aan zo'n ding begin, leer dan maar sleutelen. Goede vriend van me heeft een Triumph en die komt meer dan eens op het volgende gezegde uit:
'Als er onder een Engelse motor geen druppeltje olie ligt, dan zit er geen olie in!'

Italianen staan bekend om hun onderhoudsgevoeligheid, maar die Britten kunnen er ook wat van! :Y


Vooroordeel over Triumph? :(

Lees al dat je er geen verstand van hebt. :N

Het was misschien met de Triumph's die gebouwd zijn in Meriden zo.

De Triumphs van tegenwoordig doen niet onder voor een Jap.

Kwaliteit is van hetzelfde niveau, zo niet beter :+

Als een Jap niet meer lekt zit er ook geen olie meer in _O-
 
Vooroordeel over Triumph? :(

Lees al dat je er geen verstand van hebt. :N

Het was misschien met de Triumph's die gebouwd zijn in Meriden zo.

De Triumphs van tegenwoordig doen niet onder voor een Jap.

Kwaliteit is van hetzelfde niveau, zo niet beter :+

Als een Jap niet meer lekt zit er ook geen olie meer in _O-


Nee, jij weet waar je het over hebt.

_O- _O- _O- _O- _O-
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan