Welke motor rijden we het liefst?

Welk soort motor rijdt u?

  • Race

    Stemmen: 64 37,0%
  • Sport/tour

    Stemmen: 48 27,7%
  • Streetfighter

    Stemmen: 5 2,9%
  • Chopper

    Stemmen: 11 6,4%
  • Café Racer

    Stemmen: 4 2,3%
  • Cross

    Stemmen: 3 1,7%
  • Naked Bike

    Stemmen: 31 17,9%
  • Tour

    Stemmen: 7 4,0%

  • Totaal aantal stemmers
    173

mafketeltje

MF'er
23 aug 2005
224
0
Landgraaf
Dag mensen,

Dagelijks zie ik motoren door het verkeer gaan, maar ik ben ben eens benieuwd waar de Nederlander toch echt het meest op rijdt. Dan bedoel ik niet welk merk en type, maar welk soort motor. Dus geef eens gauw je stem op mijn poll en laat zien waar motorland nederland vooral voor staat!

Greetz

ps.: Sorry als ik een soort ben vergeten, maar helaas passen er maar 8 opties bij de poll O-)
 
Jaren Guz gereden sp1000 .....
Wel ééns over gestapt naar BMW,was een echte misstap :X
 
mijn eigen guzbak........ 1000 SPII, zal de poll wel flink vertekenen, was destijds (bij de introductie in 84/85) toch echt een sports/tourder........ nu is het gewoon een gezellig langszaam brikkie met een bakkie ernaast voor de kleine.......
 
mijn eigen guzbak........ 1000 SPII, zal de poll wel flink vertekenen, was destijds (bij de introductie in 84/85) toch echt een sports/tourder........ nu is het gewoon een gezellig langszaam brikkie met een bakkie ernaast voor de kleine.......
Met een hoog fun gehalte.......... ;) fijne stuur fiets die sp..
 
ik mis de optie maakt niet uit zolang die maar van mij is motor.

Welke optie misen jullie nou, want ik heb zelf op meerdere computers gekeken of alles goed werkt en ik zie geen problemen. Ik heb alles netjes gedaan zoals staat uitgelegd bij de faq.

misschien moeten de moderators dit oplossen of is er iets anders bij jullie instellingen?
 
Welke optie misen jullie nou, want ik heb zelf op meerdere computers gekeken of alles goed werkt en ik zie geen problemen. Ik heb alles netjes gedaan zoals staat uitgelegd bij de faq.

misschien moeten de moderators dit oplossen of is er iets anders bij jullie instellingen?
Je kunt maximaal 8 opties in een poll zetten.

Ik rij het liefst sport of semi-sport. Een naked bike als een CB900 (modern of oud) vermaak ik me ook nog wel prima op. Andere soorten spreken mij minder aan.
 
Hangt van mijn stemming af (of waar ik heen moet)

Dagelijks woon/werk: Yamaha XJ900F
Voor de lol touren / clubtreffens: Honda CB750 ratchopper
Naar de Efteling / ijs eten in het bos: Jawa met zijspan
 
SuperSport natuurlijk.... :}

Zelf rij ik dagelijks op mijn Fireblade SC44...
Maar af en toe met de cross-motor de bossen in is ook geweldig...
 
De topictitel sluit niet echt bij je verhaal aan.. want volgens mij wil je gewoon dat iedereen aanklikt waar hij/zij op rijdt. Maar ik krijg het idee dat er mensen zijn die alleen de topictitel lezen en dan gaat voten :P

Ik rijd momenteel sport/tour maar wil bijvoorbeeld liever supersport rijden, maar dat zit er op het moment ff niet in
 
Tja, en wat is dan sport-toer? Dat heb ik ook gestemd maar een 25kw GS-500E valt bij mij niet in de categorie. M.a.w. een definitie zou prettig zijn.

Ik heb sport-toer gestemd omdat ik graag op een motor rijd met ongeveer 100pk of meer maar niet met een supersport houding. Ik denk dan aan Fazer 600/1000, FJR1300, ZZR-1200, CBR600F (is een twijfelgeval i.v.m. houding) etc.
 
Tja, en wat is dan sport-toer? Dat heb ik ook gestemd maar een 25kw GS-500E valt bij mij niet in de categorie. M.a.w. een definitie zou prettig zijn.

GS500 is wel een sportieve tourmotor, met z'n 11.000 toeren kun je het ook niet echt een tour noemen O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan