welke motor voor kleinere vrouw

Dank voor jullie reacties. Uiteraard zijn we ook bij motorzaken geweest, maar daar staan ook niet altijd alle modellen.

Budget is overigens max eur 3000.

Mijn vriendin is 1.76, maar dat zegt niet zoveel. Op mijn motor komt ze amper met haar voeten bij de grond, terwijl ik nog gebogen knieen heb als ik mijn met beide voeten op de grond sta. En ik ben ook 1,76.

Bandit en Fazer hebben we inderdaad ook naar gekeken. Maar de Fazer zat niet lekker. De Bandit zou wel een optie kunnen zijn.

CB 750 niet gezien, dus daar maar eens naar kijken.


als je wat sportiefs zoekt, met goede looks en goed rijdbaar, kijk eens naar een VFR 400.

Heel handelbaar en toch verbluffend snel voor een 400 en lekker klein.
 
:+
full
 
jaja zoveelste topic over welke motor. Maar toch...

Mijn vriendin is op zoek naar haar -eerste- motor. Een belangrijke voorwaarde voor haar is dat ze goed met haar voeten op de grond kan als ze op de motor zit. Dat wil zeggen met haar volledige voeten op de grond.
We hebben al wat motoren bekeken maar het gros valt af omdat deze te hoog zijn.
Wat overblijft is de Yamaha diversion. Die heeft de juiste hoogte. Nu is dat op zich een prima motor om mee te beginnen maar vraag me af of er toch nog niet meer zijn.
Dus de vraag is zijn er nog andere motoren met een gelijke zithoogte?
Ook nog van belang:
niet minder dan 600cc en niet meer dan 750.
toermotor, rechte zithouding, niet te zwaar qua gewicht
iemand suggesties?

Geen ID of je Belg of NL bent ( is niet op te maken uit je taalgebruik *O* ), maar moest je een diversion 600 zoeken, ik heb een nette te koop uit 03/2004, en slechts 4100km :Y
Te bekijken op Yamaha XJ600S Diversion, 2003, 4000Km
en ook Index of /arfarf

ps: hij is zopas helemaal glimmend opgeblonken :9~
 
Laatst bewerkt:
ben zeker niet te groot met me lengte van 1.55 maar rij toch een yamaha fazer 600. we moesten de motor wel verlagen anders kon ik er echt niet bij. 2cm uit het buddyzit en de voorpoten steken ongeveer 3cm door de kroonplaat heen. het was voor mij ook even zoeken wat voor motor gaat het worden.

groetjes lisette ;)
 
Nou het is gelukt *O* ! En het is geworden een Suzuki Freewind. NIet te zware motor (qua gewicht), erg wendbaar en 650 CC. Het is een 1 cilinder.

piccie: (hoop dat het lukt, anders link: plaatje

Vandaag al een toertje gemaakt. Alleen de bochtjes moeten wat harder :+
full
 
Nou het is gelukt *O* ! En het is geworden een Suzuki Freewind. NIet te zware motor (qua gewicht), erg wendbaar en 650 CC. Het is een 1 cilinder.

piccie: (hoop dat het lukt, anders link: plaatje

Vandaag al een toertje gemaakt. Alleen de bochtjes moeten wat harder :+ [afbeelding]

top!!!! dat je een bike gevonden hebt :] veel mee gaan rijden en vriendjes mee worden ...komt helemaal goed groetjes lisetje
 
Terug
Bovenaan Onderaan