Welke motor?

biga

MF veteraan
14 mrt 2003
1.448
0
Lelystad
Kan iemand mij misschien helpen met de keuze welke motor te kopen?
Ik heb wel lang in dubio gezeten of ik nou een nieuwe of 2e hands motor
zou moeten kopen, die knoop is al doorgehakt ik ga (verstandig of niet)toch een nieuwe motor kopen(praktijkexamen is aangevraagd)
Nu zit ik heel erg te twijfelen tussen een Kawasaki ZX6R, Suzuki GSXR 600, CBR 600RR, of Yamaha R6.
Ik vind ze allemaal bijzonder mooi maar wat nou precies de verschillen op de weg zijn? geen idee.
Ik heb wel gehoord dat er in een motorblad een test tussen dergelijke motoren is geweest, alleen die kan ik natuurlijk nergens vinden.
Proefrijden kan uiteraard ook nog niet maar ik wil, ongeduldig als ik ben wel dat ik meteen als ik het begeerde stempeltje erbij heb op mijn eigen motor kunnen stappen.
Overigens nog een voor jullie misschien tegenstrijdig iets, |( ik rijd rustig, hoef niet met mijn knie tegen de grond(ook niet gecontroleerd) achter en voorwiel blijven mooi op de grond als het aan mij ligt, ik vind het gewoon mooie motorfietsen. :]

Alvast bedankt voor jullie reacties,
groetjes,
Biga
 
Nu zit ik heel erg te twijfelen tussen een Kawasaki ZX6R, Suzuki GSXR 600, CBR 600RR, of Yamaha R6.
Ik vind ze allemaal bijzonder mooi maar wat nou precies de verschillen op de weg zijn? geen idee.
Ik heb wel gehoord dat er in een motorblad een test tussen dergelijke motoren is geweest, alleen die kan ik natuurlijk nergens vinden.

Die test stond in de laatste Moto73. Die is vast nog wel ergens te koop.
 
Hallokidoki,

Harita hep gelijk. Daar staan ze inderdaad alle 4 in. Ze zien er alle 4 hartstikke mooi uit, vind ik zelf, maar dat blijft persoonlijk.

Ik heb zelf 1,5 jaar tot volle tevredenheid een ZX6 gereden (1999) en deze ingeruild voor een ZX9 uit 2001.

Maar ik zou zeggen, probeer ze indien mogelijk allemaal uit (proefrit, huur oid)

Dan kan je het zelf beoordelen.

Doeiii !!
 
Terug
Bovenaan Onderaan