welke navigatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

twan88

Rookie
11 okt 2013
25
4
Beste collega motor rijders

Ik was van plan om een navigatie aan te schaffen met welke navigatie rijden jullie en wat zijn jullie ervaringen ik hoor het graag

Mvg
 
Ik heb zelf een goedkope GoRider Extensa van 150 euro en die prima ^_^ kan prima komen waar ik wil komen zonder issues en gebruiksvriendelijk.
 
full


Aanrader!
 
Laatst bewerkt:
Hoe verwacht je deze te gebruiken?

Wil je leuk van A naar B en verder geen poespas, Tomtom Rider.
Wil je meer opties, routes en of tracks rijden, Garmin.

Model afhankelijk van je eisen / wensen / budget.
 
Hoe verwacht je deze te gebruiken?

Wil je leuk van A naar B en verder geen poespas, Tomtom Rider.
Wil je meer opties, routes en of tracks rijden, Garmin.

Model afhankelijk van je eisen / wensen / budget.
de nieuwste generaties TomTom Rider (vanaf de 5 geloof ik) kunnen alles wat de Garmin Zumo's ook kunnen, zoniet beter ;)
 
de nieuwste generaties TomTom Rider (vanaf de 5 geloof ik) kunnen alles wat de Garmin Zumo's ook kunnen, zoniet beter ;)

Kun je daar ook open-source kaarten op gebruiken?

Om bovenstaande reden zou ik een garmin nemen, de kaarten hebben zich voor mij bewezen in Nederland en van Alaska naar Argentinië (niet altijd 100% compleet en accuraat, maar zeker voldoende om de weg te vinden!).
 
Als je ook voor de auto al een TomTom hebt, zou ik die eerst gebruiken. Ja komt er vanzelf achter wat je mist. Ik gebruik al 4 jaar de TomTom Go XXL uit de auto, en ik heb er nog steeds geen extra geld voor over om een speciale motornavigatie te kopen.
 
Ik zou je het een en ander kunnen vertellen over de voor- en nadelen van de verschillende soorten, merken en types GPS-en en zou je ook nog kunnen helpen bij het maken en analyseren van routes, maar gezien je historie op MF (een topic starten met een vraag, daarin meerdere antwoorden en retourvragen krijgen, maar er vervolgens zelf nooit meer op reageren) zie ik af van het verstrekken van enige informatie. En al helemaal omdat je in 2014 DIT GPS-TOPIC hebt gestart, waarin je door enkele experts serieuze antwoorden hebt gekregen, maar waar je ook nooit meer op hebt gereageerd.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan