Welke práktische motorhoes?

locutaa

Rookie
9 aug 2010
11
1
Rotterdam
Ik heb mijn motor verkocht en wil een nieuwe. Maar.. dit keer niet eentje die Altijd Buiten Staat. Maar ja: een carport lukt niet, dus… dan maar een motorhoes. Ik had bij mijn vorige motor ook een hoes, maar het was altijd zo een gehannes om die er over te doen, dat ik dat na een maand ofzo niet meer deed. De vraag van vandaag is dus: is er een motorhoes die wat jullie betreft echt super snel en zonder veel gedoe werkt? Is alleen voor als ie thuis staat, voor dagelijks gebruik dan, en ik vroeg me bijv ook af of je ‘m aan de buitenmuur kan hangen en of daar dan nog winst (tijdwinst) mee te boeken is? Ik neig naar een CB500X overigens.
 
Je zou eventueel naar vouwgarage motor kunnen kijken. Heb ik in het verleden om dezelfde reden naar gekeken, maar toen een aanhanger erbij kwam had ik er te weinig ruimte voor en heb er geen gekocht.

Dus geen ervaring mee, maar zou een oplossing kunnen zijn
 
Hoezen blijven altijd overal achter hangen.. Onderdelen die je nooit wist dat op je motor zaten..

Krengen zijn het..

Kan je geen simpel schuurtje bouwen in de voortuin/achtertuin? Iets op wielen wat je eroverheen kan rollen..
 
1691734567635.png
1691734585382.png

motorcarport - Google Suche
 
Terug
Bovenaan Onderaan